Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Norint rimtai pagreitinti savo automobilį, yra logiška gerokai patobulinti variklį. Tačiau ne visi agregatai tobulinasi tiek, kiek norėtųsi, kai kurie kiti mechanizmai nesugeba išlaikyti išaugusios galios, o gal išvis nėra reikiamos literatūros apie patį variklį. Tačiau būna atvejų, kuomet originalus variklis tiesiog yra niekam tikęs.
Elementariausias pavyzdys, kuomet tobulinimui variklis visiškai netinka yra sutinkamas pirmosios kartos „Mini“ automobilyje. Čia stovintis agregatas yra archajiškos konstrukcijos, pagamintas iš silpnų medžiagų – tipiška mažos mašinos širdelė. Tačiau pastaroji netrukdo entuziastams iš nedidelio spuogo pagaminti tikrus spartuolius, juk tą niekam tikusį variklį galima pakeisti kažkuo geresniu!
Dažnas tokių projektų pasirinkimas – sportinio motociklo variklis, kuris puikiai susidoroja su automobilinio agregato funkcijomis. Žinoma, mašinos svoris taip pat turi būti panašus į motociklo. O kuris motociklinis variklis yra pats geriausias? Aišku, kad „Suzuki GSX-R1300 Hayabusa“ stovintis aukštasūkis žvėris. Tobulintojai visame pasaulyje sugrūda šį agregatą į įvairiausius nedidelius automobilius, kurie momentaliai tampa tikrais mini superautomobiliais.
Tačiau ar kada matėte tokį variklį turintį „Zapuką“? Toks egzempliorius turbūt yra retesnis net už „Hayabusinį“ kartingą, bet būtent tokį aparatą mes jums ir pristatome! Šis „Zaz – 966“ yra vieno auksarankio iš Ukrainos kūrinys. Vyrutis per savo gyvenimą yra turėjęs daugiau nei 200 „Zapų“, tačiau meilę bendrataučių gamintiems automobiliams, meistras norėjo išreikšti būtent su šiuo „Zayabusa“ bolidu.
Per prakaitą ir kraują gimęs automobilis turi viduryje sumontuotą, apie 200 arklio galių išvystanti „Hayabusos“ variklį, kuris yra sujungtas su šešių bėgių sekvencine greičių dėže, kuri yra integruota galinėje važiuoklėje. Nors „Zapukas“ niekad nebuvo užvažiavęs ant DYNO stendo, visiems turbūt aišku, jog tokie skaičiai mažiau nei toną sveriančiame automobilyje užburia sava magija.
Penkis kartus išaugusi galia reikalauja ir kitų patobulinimų. Pirmiausia, kad neišsiskiestų kėbulas, suvirinti lankai, o važiuoklėje panaudotos įvairios pakampiuose surinktos dalys, įskaitant ir priekines „Niva“ šakes. Taip pat ralyje naudojamam automobiliui buvo panaudoti priekiniai, ventiliuojami „Brembo“ stabdžiai, kurie buvo nusukti nuo kaimyno „BMW“. Gale taip pat sumontuoti stiprią stabdymo galią turintys „Tokico“ stabdžiai.
Taigi, jei teks lankytis Ukrainos Tavrisko mieste ir išvysite šį baltą kovinį „Zapuką“ sukluskite, nes šis vilkas avies kailyje gali pridaryti bėdų ir agresyviau atrodantiems automobiliams.
Norint rimtai pagreitinti savo automobilį, yra logiška gerokai patobulinti variklį. Tačiau ne visi agregatai tobulinasi tiek, kiek norėtųsi, kai kurie kiti mechanizmai nesugeba išlaikyti išaugusios galios, o gal išvis nėra reikiamos literatūros apie patį variklį. Tačiau būna atvejų, kuomet originalus variklis tiesiog yra niekam tikęs.
Elementariausias pavyzdys, kuomet tobulinimui variklis visiškai netinka yra sutinkamas pirmosios kartos „Mini“ automobilyje. Čia stovintis agregatas yra archajiškos konstrukcijos, pagamintas iš silpnų medžiagų – tipiška mažos mašinos širdelė. Tačiau pastaroji netrukdo entuziastams iš nedidelio spuogo pagaminti tikrus spartuolius, juk tą niekam tikusį variklį galima pakeisti kažkuo geresniu!
Dažnas tokių projektų pasirinkimas – sportinio motociklo variklis, kuris puikiai susidoroja su automobilinio agregato funkcijomis. Žinoma, mašinos svoris taip pat turi būti panašus į motociklo. O kuris motociklinis variklis yra pats geriausias? Aišku, kad „Suzuki GSX-R1300 Hayabusa“ stovintis aukštasūkis žvėris. Tobulintojai visame pasaulyje sugrūda šį agregatą į įvairiausius nedidelius automobilius, kurie momentaliai tampa tikrais mini superautomobiliais.
Tačiau ar kada matėte tokį variklį turintį „Zapuką“? Toks egzempliorius turbūt yra retesnis net už „Hayabusinį“ kartingą, bet būtent tokį aparatą mes jums ir pristatome! Šis „Zaz – 966“ yra vieno auksarankio iš Ukrainos kūrinys. Vyrutis per savo gyvenimą yra turėjęs daugiau nei 200 „Zapų“, tačiau meilę bendrataučių gamintiems automobiliams, meistras norėjo išreikšti būtent su šiuo „Zayabusa“ bolidu.
Per prakaitą ir kraują gimęs automobilis turi viduryje sumontuotą, apie 200 arklio galių išvystanti „Hayabusos“ variklį, kuris yra sujungtas su šešių bėgių sekvencine greičių dėže, kuri yra integruota galinėje važiuoklėje. Nors „Zapukas“ niekad nebuvo užvažiavęs ant DYNO stendo, visiems turbūt aišku, jog tokie skaičiai mažiau nei toną sveriančiame automobilyje užburia sava magija.
Penkis kartus išaugusi galia reikalauja ir kitų patobulinimų. Pirmiausia, kad neišsiskiestų kėbulas, suvirinti lankai, o važiuoklėje panaudotos įvairios pakampiuose surinktos dalys, įskaitant ir priekines „Niva“ šakes. Taip pat ralyje naudojamam automobiliui buvo panaudoti priekiniai, ventiliuojami „Brembo“ stabdžiai, kurie buvo nusukti nuo kaimyno „BMW“. Gale taip pat sumontuoti stiprią stabdymo galią turintys „Tokico“ stabdžiai.
Taigi, jei teks lankytis Ukrainos Tavrisko mieste ir išvysite šį baltą kovinį „Zapuką“ sukluskite, nes šis vilkas avies kailyje gali pridaryti bėdų ir agresyviau atrodantiems automobiliams.