Ralio organizatoriai paruošė beveik 52 kilometrų trasą, suskirstytą į aštuonis greičio ruožus, tačiau vienas jų buvo atšauktas. Pagrindiniu varžybų akcentu tapo naktinis greičio ruožas, kuriame sportininkai privalėjo naudoti papildomus žibintus.
Kova baigėsi techninėmis problemomis
17-metis A. Kvedaras ilgą laiką demonstravo puikų tempą – jis buvo greičiausias tarp viena ašimi varomų automobilių ir atkakliai kovojo dėl sekundžių su Mantu Bartkuvėnu, vairavusiu „Ford Fiesta Rally4“. Tačiau finaliniame greičio ruože jaunąjį lenktynininką sustabdė lemtinga klaida.
„Greitoje sekcijoje posūkio viduje užkliudžiau akmenį, kuris sulaužė amortizatorių. Po kelių posūkių iškrito pusašis ir tęsti varžybų nebuvo įmanoma“, – apmaudo neslėpė A. Kvedaras.
Pozityvus požiūris ir siekis tobulėti
Apibendrindamas pirmąjį šių metų startą Lietuvoje, A. Kvedaras pripažino, kad ralyje stipriai patobulėjo ir pagreitėjo.
„Šis ralis buvo skirtas greitėjimui ir kilometrų rinkimui. Radau daug papildomo greičio tiek iš savęs, tiek per automobilio nustatymus. Buvo smagu pasivaržyti su kitais sportininkais, ypač su Mantu Bartkuvėnu“, – džiaugėsi sportininkas.
Nepaisant nesėkmės, praėjusių metų „LARČ 4“ klasės čempionas į ateitį žvelgia optimistiškai: „Mokysiuosi iš klaidų ir grįšiu stipresnis“, – ryžtingai kalbėjo A. Kvedaras.
Dėl 70 tūkstančių eurų stipendijos kovos trys lietuviai
„Lithuanian Rally4 Trophy“ sezonas tęsis kartu su Lietuvos automobilių ralio čempionatu, kurio antrasis etapas vyks gegužės 16–17 dienomis Lazdijuose.
Šių varžybų nugalėtojui atiteks 70 tūkstančių eurų stipendija, skirta startui 2025 m. Europos ralio čempionate (ERC).
Dėl šio prizo jau pareiškė ketinimus kovoti trys jaunieji Lietuvos ralio talentai – Markas Buteikis, Aras Kvedaras ir Erikas Valkeris.