Pavyzdžiui, pirmosios automobilio tobulinimo programos metu „Wheelsandmore“ specialistai pakoreguos variklio valdymo programą ir tokiu būdu variklio galią padidins nuo 600 iki 710 arklio galių. Sukimo momentas taip pat paaugs nuo 800 iki 920 Nm.
Nusprendus jog to per mažai. Antroji tobulinimo programa automobiliui suteiks „Capristo“ išmetimo sistemą ir variklio galią padidins iki 725 AG.
Tuo tarpu trečiasis etapas automobilį aprūpins nauja oro filtro dėže, papildomomis oro paėmimo angomis ir žinoma – naujais oro filtrais. Sulig šiuo etapu variklis išvystys 786 arklio galias ir 1060 Nm.
Užsimanius gauti „Stage 4“ automobilio modifikacijų tobulinimo kraitelį, į dirbtuves būtų įneštos didesnės ir našesnės turbinos, kuriose bus specifinės turbinos sparnuotės, vožtuvai bei kompresoriaus korpusai.
Šių pokyčių dėka variklio galia šoktelės iki 965 arklio galių ir 1250 Nm sukimo momento, bet vėlgi – tai dar ne viskas.
Pašalinus visus išmetimo sistemoje esančius katalizatorius, kietųjų dalelių filtrus ir slopintuvus, tuomet galėsite džiaugtis 1010 arklio galių ir 1250 Nm sukimo momentą išvystančia jėgaine. Įspūdinga, ar ne? Be abejonės, tačiau prieš iššaunant šampaną reikėtų paminėti vieną faktą. Paskutinis – „Stage 5“ – tobulinimo etapas nėra legalus. Na, bent jau Vokietijoje.
Na ir dabar pakalbėkime apie pinigus. Naujos kartos „Audi RS6“ modeliui skirti ratlankiai kainuoja nuo 7499 eurų. Pakabos komponentai – 5199 eurus. Reguliuojamos spyruoklės – 899 eurai.
Užsimanę pagerinti automobilio dinamines savybes, tuomet pasirinkite vieną iš penkių lygių. Pirmasis lygis kainuos 2499 eurus. Antrasis – 9149 eurus. Trečiasis – 14,900 eurų. Ketvirtasis lygis – 39,990 eurų. Ir paskutinis – penktasis, neatitinkantis TUV reikalavimų – 49 900 eurų.