Kaip bebūtų keista, tačiau Aaronu nepavadintume užkietėjusiu Volkswagen gerbėju. Jis nepriklauso jokiam klubui, nevažiuoja kiekvieną penktadienį į šios markės gerbėjų susitikimus. Jam to paprasčiausiai nereikia.
„Iki šiol turiu savo pirmąjį vabalą su kuriuo nuolatos atlikdavau įvairius eksperimentus, tad kodėl nepabandžius įpūsti naujos gyvybės šiam Volkswagen 1500?“
Nors vyras per daugiau kaip trisdešimt metų savo garaže turėjo įvairiausių automobilių, tame tarpe ir keletas amerikietiškų mašinų su Golf GTI viduriais. Vis dėlto, naujausiu savo projektu Aaronas didžiuojasi labiausiai.
„Iš pradžių galvojau išniekinti Passatą ar Golfą, tačiau bendradarbis pasiūlė įsigyti jo Volkswagen 1500. Tai buvo vienas iš tų momentų, kai pamatęs automobilį jo užsinorėjau. Tiesiog privalėjau jį turėti“, - pridūrė Aaronas.
Pirminis planas buvo paprastas - atrestauruoti, šiek tiek sutvirtinti, šiek tiek patobulinti ir džiaugtis saulėtais sekmadieniais važinėjant užmiesčio keliuose. Vis dėlto jo nuomonė pasikeitė, kai ieškodamas atsarginių detalių sąvartyne išvydo truputėlį aplamdytą Corrado VR6. Kaip manote, kokia jam mintis šovė išvydus sveiką VR6 motorą? Lupam šešių cilindrų motorą lauk ir montuojam į restauracijos laukiantį Volkswagen 1500.
Visgi abudu automobilius atvarius į garažą, planai pasikeitė dar kartą. Kam apsiriboti tik varikliu, jeigu galima visą Corrado VR6 važiuoklę, variklį ir kitus techninius komponentus suporuoti su klasikinėmis Volkswagen 1500 linijomis? Kaip pasakė, taip ir padarė.
Seną kėbulą nuimame nuo senos važiuoklės ir kėbulą bandome pritaikyti naujesniam automobiliui. Paprasta tikrai nebuvo, nes reikėjo pagalvoti apie platesnę provėžą ir ilgesnę ratų bazę. Tiesa, nereikia pamiršti, jog variklis buvo montuojamas per vidurį, o ne priekyje.
Po to kai buvo pagamintas karkasas, vyrukas praleido beveik vienerius metus ieškodamas tinkamų važiuoklės detalių, tvarkydamas kėbulą ir žinoma - virindamas kėbulą prie važiuoklės.
Sutvarkius visą automobilio struktūrą, reikia pagalvoti apie pakabą ir stabdžius. Aaronas teigia, jog norėjo išlaikyti gamyklinių detalių autentiškumą, todėl priekiniai stabdžių diskai buvo paimti nuo Corrado VR6, o galiniai buvo paimti nuo MK4 GTI. Stabdžių stiprintuvas taip pat buvo pasiskolintas nuo Corrado, tuo tarpu stabilizatorius buvo paimtas nuo Passat. Prie viso šio paketo pridėkime Weitec reguliuojamo aukščio amortizatorius.
Paskutinis žingsnis - išlaižyti visus randus, sumontuoti padangas ir išsileisti į kelią.