Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip bebūtų keista, tačiau „Hyundai Genesis“ vardas naudojamas dvejuose modeliuose. „Hyundai Genesis“ vardą dėvi štai šis dailus kupė ir tik keliose pasaulio šalyse parduodamas prašmatnus sedanas, kurio kūrimas „Hyundai“ atsiėjo daugiau nei 500 mln. dolerių.
„Hyundai Genesis“ kupė - klasikinės komponuotės automobilis. Taip, šis „Hyundai“ modelis yra varomas galiniais ratais ir gali būti aprūpintas su 2.0 litrų turbo-benzininiu arba 3.6 litro atmosferiniu varikliu.
Nors automobilis buvo pardavinėjamas ir Lietuvoje bei Europoje, tačiau didesnio dėmesio jis sulaukė Jungtinėse Valstijose. Į jaunimą orientuotas automobilis sulaukė nemažai dėmesio ir iš įvairių automobilių tobulinimu užsiimančių kompanijų.
Šį kartą galėsime pažvelgti į paprasto automano automobilį, kuris buvo papuoštas „Vossen VFS-1“ ratlankiais, o jo kėbulas buvo aptrauktas „Arlon“ vardu pavadintas plėvele.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Hyundai Genesis“ vardas naudojamas dvejuose modeliuose. „Hyundai Genesis“ vardą dėvi štai šis dailus kupė ir tik keliose pasaulio šalyse parduodamas prašmatnus sedanas, kurio kūrimas „Hyundai“ atsiėjo daugiau nei 500 mln. dolerių.
„Hyundai Genesis“ kupė - klasikinės komponuotės automobilis. Taip, šis „Hyundai“ modelis yra varomas galiniais ratais ir gali būti aprūpintas su 2.0 litrų turbo-benzininiu arba 3.6 litro atmosferiniu varikliu.
Nors automobilis buvo pardavinėjamas ir Lietuvoje bei Europoje, tačiau didesnio dėmesio jis sulaukė Jungtinėse Valstijose. Į jaunimą orientuotas automobilis sulaukė nemažai dėmesio ir iš įvairių automobilių tobulinimu užsiimančių kompanijų.
Šį kartą galėsime pažvelgti į paprasto automano automobilį, kuris buvo papuoštas „Vossen VFS-1“ ratlankiais, o jo kėbulas buvo aptrauktas „Arlon“ vardu pavadintas plėvele.