Moteriškos dėtuvės
Kas yra moteriškos dėtuvės? Pažvelgus į bet kurio automobilio interjerą - pamatytume keletą esminių ir daugelį metų nesikeičiančių dėtuvių duryse, centrinėje konsolėje ar porankyje. Tuo tarpu moterys kurdamos „Volvo YCC“ automobilį norėjo, jog jame būtų patogi vieta pasidėti stilingą rankinę, mobilų telefoną, raktus nuo namų, nešiojamą kompiuterį ar sportinį krepšį.
Projekto autorės manė, jog pati patogiausia vieta pasidėti daiktus yra tarpas tarp priekinių sėdynių. Logiška, bet juk toje vietoje visuomet būna rankinis stabdis bei pavarų perjungimo svirtis.
Vietoj to, kad pakeistų savo koncepciją, moterys nusprendė rankinio stabdžio ir pavarų perjungimo svirtis sumontuoti kitose vietose. Tokiu būdu pavarų perjungimo svirtis evoliucionavo į svirteles šalia vairo, o rankinį stabdį pakeitė elektroninis, kurio valdymas buvo patikėtas kukliam mygtukui.
Centrinėje konsolėje atsirado dėtuvės, kuriose galima pasidėti raktus, mobilų telefoną ir kitus smulkius daiktus.
Technologijos
Kaip ir minėjome anksčiau, vienas iš reikalavimų naujam automobiliui buvo patogus būdas į jį įlipti ir išlipti. Moterų kolektyvas šią problemą išsprendė labai originaliai. Tradicines duris pakeitė „Lamborghini“ stiliaus analogai, kurie pasikelia į viršų. Be to, į automobilį sumontavus orinę pakabą, vairuotojai priėjus prie „Volvo YCC“ mašinos kėbulas truputėlį pakildavo, o jį įlipus - nusileisdavo.
„Volvo YCC“ turėjo ir dar vieną įdomią technologiją, kuri moderniuose automobiliuose tapo norma - tai automatiškai atsidarantis arba užsidarantis bagažinės dangtis. „Volvo YCC“ kūrėjos ant užvedimo raktelio įdiegė specialų mygtuką, kurį paspaudus automobilis gauna signalą, jog vairuotojai atėjus prie galinės „YCC“ dalies turi atsidaryti bagažinės dangtis.
Jokio galvos skausmo
Kuriant „Volvo YCC“ modelį, projekto autorės nemažai dėmesio skyrė dar vienam parametrui - galvos skausmo nekeliančiai eksploatacijai. Viena iš projekto autorių, Eva-Lisa Andresson, pristatydama projektą teigė, jog daugelis moterų vairuotojų nenori žinoti kaip reikia pakeisti tepalus ar pakeisti stabdžių trinkeles.
„Norėjome, jog būsimo automobilio eksploatacija nesuktų galvos. Dėl šios priežasties sumontavome tik du dangtelius. Atidarius pirmąjį dangtelį - galėsite įsipilti kuro. Atidarę antrąjį - įpilsite langų skysčio. Atsiradus rimtesniems gedimams automobilis būtų transportuojamas į artimiausią atstovybę“.
Lengvas vairavimas
Esame įsitikinę, jog interneto platybėse esate matę vairuotojų, kurioms labai sunkiai sekasi automobilį pastatyti į stovėjimo vietą. Tik nesusidarykite įspūdžio, jog bandome pasakyti, jog moterys blogos vairuotojos - tikrai ne, tačiau „Volvo YCC“ kūrėjos norėdamos palengvinti gyvenimą toms, kurios turi prastesnius vairavimo įgūdžius, į „Volvo YCC“ įdiegė automatinę automobilio statymo sistemą. „Autopark“ sistema pilnavertiškai perimdavo automobilio statymo procesą. Vairuotojai tik reikėdavo surasti laisvą stovėjimo vietą.
O kokį variklį turėjo moteriškas automobilis? Automobilio ratus suko 215 arklio galių išvystanti hibridinė jėgainė. 5 cilindrų jėgos agregatas buvo aprūpintas „Start/Stop“ sistema bei dvigubos sankabos pavarų dėže. Prietaisais, kurie 2004 metais atrodė kaip iš fantastiškos srities.