„Volvo XC70 All Terrain“ buvo skirtingų kompanijos modelių detalių kratinys. Pavyzdžiui, priekyje sumontuotas variklis buvo paimtas iš sportiško „Volvo V70 R“. Tai reiškia, jog bekelės varžyboms paruoštas modelis turėjo 2,5 litro, 5 cilindrų variklį.
Atsižvelgdami į tai, jog standartinis 5 cilindrų variklis gali būti per silpnas tokiam galiūnui, „Volvo“ specialistai sumontavo didesnę „Garrett GT2835R“ turbiną ir „ipd“ kompanijos variklio valdymo kompiuterį, kuris leido 2,5 litro motoro galią padidinti iki 410 arklio galių. Taip pat buvo pakeista aušinimo, išmetimo sistemos.
„Volvo V70 R“ variklį šiame visureigyje tramdė 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė, kuri būdavo montuojama į „Volvo XC90“, o keturių varančiųjų ratų pavara buvo atvežta iš „Haldex“ kompanijos būstinės - ilgametės „Volvo“ partnerės, kuri išmanią „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavarą tiekdavo įvairiausiems „Volvo“ modeliams.
Už milžiniškų „BF Goodrich“ padangų slypėjo „ipd“ specialistų sukurta orinė pakaba, kuri vieno mygtuko paspaudimu galėdavo keisti kėbulo prošvaisą.
Padidinto pravažumo automobiliai su „Volvo“ markės logotipu nėra didžiulė naujiena. Švediškų automobilių gamintojas padidinto pravažumo mašinas gamina jau ne vienerius ir puikiai žino kokias savybes turi turėti automobiliai su didesne kėbulo prošvaisa.
Vis dėlto, ne vienas „Volvo“ gaminamas automobilis niekada nepretendavo į bekelės entuziastus, kurie net ir niūrią šeštadienio popietę su didžiausiu malonu praleis kažkur miškuose, o ne drybsodami prie televizoriaus.
Nors „Volvo“ modelių gamoje nėra ne vieno tikro visureigio, tačiau taip yra dėl to, jog „Volvo“ vadovai niekada nematė prasmės bandyti savo laimę segmente, kuriame karaliauja „Toyota Hilux“ ar „Land Rover Defender“. Visgi, prieš 11 metų „Volvo“ darbuotojams buvo leisti sukurti naują „XC70“ universalo versiją, kuri galėtų pravažiuoti net ir pačius sudėtingiausius bekelės ruožus. Taip gimė „Volvo XC70 All Terrain“.
Projekto autoriai kurdami naują populiaraus „Volvo“ universalo versiją įkvėpimo sėmėsi iš Meksikoje vykstančių „Baja 1000“ varžybų. Šios lenktynės, deja, nėra tokios populiarios kaip kiekvienų metų pradžioje vykstantis Dakaro ralis, tačiau „Baja 1000“ tarp vietinių bekelės entuziastų yra mėgstamas ir gerbiamas autosporto renginys.
Padidinto pravažumo automobiliai su „Volvo“ markės logotipu nėra didžiulė naujiena. Švediškų automobilių gamintojas padidinto pravažumo mašinas gamina jau ne vienerius ir puikiai žino kokias savybes turi turėti automobiliai su didesne kėbulo prošvaisa.
Vis dėlto, ne vienas „Volvo“ gaminamas automobilis niekada nepretendavo į bekelės entuziastus, kurie net ir niūrią šeštadienio popietę su didžiausiu malonu praleis kažkur miškuose, o ne drybsodami prie televizoriaus.
Nors „Volvo“ modelių gamoje nėra ne vieno tikro visureigio, tačiau taip yra dėl to, jog „Volvo“ vadovai niekada nematė prasmės bandyti savo laimę segmente, kuriame karaliauja „Toyota Hilux“ ar „Land Rover Defender“. Visgi, prieš 11 metų „Volvo“ darbuotojams buvo leisti sukurti naują „XC70“ universalo versiją, kuri galėtų pravažiuoti net ir pačius sudėtingiausius bekelės ruožus. Taip gimė „Volvo XC70 All Terrain“.
Projekto autoriai kurdami naują populiaraus „Volvo“ universalo versiją įkvėpimo sėmėsi iš Meksikoje vykstančių „Baja 1000“ varžybų. Šios lenktynės, deja, nėra tokios populiarios kaip kiekvienų metų pradžioje vykstantis Dakaro ralis, tačiau „Baja 1000“ tarp vietinių bekelės entuziastų yra mėgstamas ir gerbiamas autosporto renginys.