Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujasis „Volvo“ kompanijos flagmanas - „S90“, prieš keletą savaičių pirmą kartą buvo pademonstruotas potencialiems pirkėjams Lietuvoje. Didesnis, platesnis ir technologiškai pranašesnis už savo pirmtaką, naujasis „Volvo S90“ turėtų tapti didžiuliu „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ galvos skausmu.
Kaip ir visi naujos kartos „Volvo“ modeliai, „S90“ buvo sukurtas ant naujos modulinės platformos ir naudos tik keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius. Mėgstantiems visišką tylą, švediškų automobilių gamintojas pasiūlys „S90“ įsigyti su 400 arklio galių išvystančią hibridine jėgaine, tuo tarpu likusioji dalis tenkinsis galingiausiomis benzininių arba dyzelinių variklių versijomis, kurioms parako tikrai netrūksta.
Šiandien visi galėsime pamatyti kaip prabangiausias „Volvo“ sedanas sugeba įsibėgėti nuo 0 iki daugiau nei 200 km/val. Akceleracijos teste dalyvaus galingiausias „T6“ benzininis variklis ir galingiausias „D5“ dyzelinis variklis, kuris, kaip bebūtų keista, skleidžia ne patį maloniausią garsą. Tuo tarpu benzininis variklis yra žymiai tylesnis ir net nenori išduoti savo tikrojo identiteto. Jeigu nežinotumėte, vargu ar suprastumėte, jog šį automobilį į priekį varo keturių cilindrų motoras.
Naujasis „Volvo“ kompanijos flagmanas - „S90“, prieš keletą savaičių pirmą kartą buvo pademonstruotas potencialiems pirkėjams Lietuvoje. Didesnis, platesnis ir technologiškai pranašesnis už savo pirmtaką, naujasis „Volvo S90“ turėtų tapti didžiuliu „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ galvos skausmu.
Kaip ir visi naujos kartos „Volvo“ modeliai, „S90“ buvo sukurtas ant naujos modulinės platformos ir naudos tik keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius variklius. Mėgstantiems visišką tylą, švediškų automobilių gamintojas pasiūlys „S90“ įsigyti su 400 arklio galių išvystančią hibridine jėgaine, tuo tarpu likusioji dalis tenkinsis galingiausiomis benzininių arba dyzelinių variklių versijomis, kurioms parako tikrai netrūksta.
Šiandien visi galėsime pamatyti kaip prabangiausias „Volvo“ sedanas sugeba įsibėgėti nuo 0 iki daugiau nei 200 km/val. Akceleracijos teste dalyvaus galingiausias „T6“ benzininis variklis ir galingiausias „D5“ dyzelinis variklis, kuris, kaip bebūtų keista, skleidžia ne patį maloniausią garsą. Tuo tarpu benzininis variklis yra žymiai tylesnis ir net nenori išduoti savo tikrojo identiteto. Jeigu nežinotumėte, vargu ar suprastumėte, jog šį automobilį į priekį varo keturių cilindrų motoras.