• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

900-oji „Volvo“ modelių serija buvo ypatinga dėl daugybės priežasčių. Tačiau daugelis „Volvo“ markės gerbėjų turėtų puikiai žinoti kodėl 900-oji modelių serija buvo išskirtinė. 1998 metais iš serijinės gamybos pasitraukusi  modelių šeima tapo paskutinioji „Volvo“ modelių šeima, kuri buvo varoma galiniais ratais.
900-ukai pakeitė labai sėkmingą, iki šiol visame pasaulyje mėgstamą 700-ųjų modelių seriją. Po to, kai „Volvo“ visame pasaulyje pardavė daugiau kaip vieną milijoną 700-ukų, nereikėtų stebėtis, jog šią modelių šeimą turėję pakeisti 900-ukai, privalėjo būti komfortiškesni, erdvesni ir kas be ko - prabangesni.
Nuo 1990 iki 1996 metų, visi „Volvo“ 900-osios serijos modeliai buvo pardavinėjami su skirtingomis numeracijomis, tačiau dėl naujos „Volvo“ strategijos, visi sedanai buvo žymimi raide S, o universalai - V.
Volvo S90 Royal“ - buvo pati prabangiausia, prašmatniausia ir brangiausia modelio versija. Tačiau „S90 Royal“ nebuvo tik dar viena „S90“ modelio versija su keliais papildomais logotipais ir keliais papildomais žaisliukais. Švediškas flagmanas turėjo 15 centimetrų ilgesnę ratų bazę, kuri padėjo padidinti gale sėdinčių keleivių erdvę.
Prašmatniausia „Volvo S90“ versija buvo komplektuojama su šešių cilindrų benzininiu varikliu. Priklausomai nuo pirkėjų norų, automobilis galėjo turėti 2.5 arba 2.9 litro darbinio tūrio motorus, kurie nuo pirkėjų poreikių galėjo išvystyti 170, 180 arba 204 arklio galias. Nesvarbu kurią versiją būtumėte pasirinkę, atidarę automobilio duris išvystumėte automatinės pavarų dėžės svirtį.
„Volvo S90 Royal“ : Pirmasis automobilis, kuris 10-ame dešimtmetyje turėjo spausdintuvą
Vis dėlto, techninės charakteristikos ir ilgesnė ratų bazė nublanksta prieš privalumus, kurie buvo sumontuoti „Volvo S90“ galinėje dalyje. Gale sėdintys keleiviai galėjo keisti klimato kontrolės, garso sistemos parametrus. Esant reikalui, keleiviai galėjo pasinaudoti telefonu, spausdintuvu ir netgi integruotu nešiojamu kompiuteriu!
Kol jūsų akys būtų nukreiptos į nešiojamo kompiuterio ekraną, šalia sėdintis keleivis gali atidaryti tarp sėdynių esantį porankį ir iš šaldytuvo ištraukti gaivinantį gėrimą arba net šampano butelį.
„Volvo S90 Royal“ nebuvo pigus automobilis. 1998 metais pasirodęs modelis buvo pardavinėjamas už 103 tūkst. eurų. Anuomet, švediškas automobilis kainavo kur kas mažiau nei panašią įrangą turinti S klasė, tačiau tai nepadėjo šiam švediškam limuzinui sulaukti didesnio dėmesio. Po dvejus metus trukusio eksperimento, „Volvo“ nutraukė ne tik „S90 Royal“, bet ir „S90“ gamybą.

900-oji „Volvo“ modelių serija buvo ypatinga dėl daugybės priežasčių. Tačiau daugelis „Volvo“ markės gerbėjų turėtų puikiai žinoti kodėl 900-oji modelių serija buvo išskirtinė. 1998 metais iš serijinės gamybos pasitraukusi  modelių šeima tapo paskutinioji „Volvo“ modelių šeima, kuri buvo varoma galiniais ratais.
900-ukai pakeitė labai sėkmingą, iki šiol visame pasaulyje mėgstamą 700-ųjų modelių seriją. Po to, kai „Volvo“ visame pasaulyje pardavė daugiau kaip vieną milijoną 700-ukų, nereikėtų stebėtis, jog šią modelių šeimą turėję pakeisti 900-ukai, privalėjo būti komfortiškesni, erdvesni ir kas be ko - prabangesni.
Nuo 1990 iki 1996 metų, visi „Volvo“ 900-osios serijos modeliai buvo pardavinėjami su skirtingomis numeracijomis, tačiau dėl naujos „Volvo“ strategijos, visi sedanai buvo žymimi raide S, o universalai - V.
Volvo S90 Royal“ - buvo pati prabangiausia, prašmatniausia ir brangiausia modelio versija. Tačiau „S90 Royal“ nebuvo tik dar viena „S90“ modelio versija su keliais papildomais logotipais ir keliais papildomais žaisliukais. Švediškas flagmanas turėjo 15 centimetrų ilgesnę ratų bazę, kuri padėjo padidinti gale sėdinčių keleivių erdvę.
Prašmatniausia „Volvo S90“ versija buvo komplektuojama su šešių cilindrų benzininiu varikliu. Priklausomai nuo pirkėjų norų, automobilis galėjo turėti 2.5 arba 2.9 litro darbinio tūrio motorus, kurie nuo pirkėjų poreikių galėjo išvystyti 170, 180 arba 204 arklio galias. Nesvarbu kurią versiją būtumėte pasirinkę, atidarę automobilio duris išvystumėte automatinės pavarų dėžės svirtį.
„Volvo S90 Royal“ : Pirmasis automobilis, kuris 10-ame dešimtmetyje turėjo spausdintuvą
Vis dėlto, techninės charakteristikos ir ilgesnė ratų bazė nublanksta prieš privalumus, kurie buvo sumontuoti „Volvo S90“ galinėje dalyje. Gale sėdintys keleiviai galėjo keisti klimato kontrolės, garso sistemos parametrus. Esant reikalui, keleiviai galėjo pasinaudoti telefonu, spausdintuvu ir netgi integruotu nešiojamu kompiuteriu!
Kol jūsų akys būtų nukreiptos į nešiojamo kompiuterio ekraną, šalia sėdintis keleivis gali atidaryti tarp sėdynių esantį porankį ir iš šaldytuvo ištraukti gaivinantį gėrimą arba net šampano butelį.
„Volvo S90 Royal“ nebuvo pigus automobilis. 1998 metais pasirodęs modelis buvo pardavinėjamas už 103 tūkst. eurų. Anuomet, švediškas automobilis kainavo kur kas mažiau nei panašią įrangą turinti S klasė, tačiau tai nepadėjo šiam švediškam limuzinui sulaukti didesnio dėmesio. Po dvejus metus trukusio eksperimento, „Volvo“ nutraukė ne tik „S90 Royal“, bet ir „S90“ gamybą.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų