Naujasis variklis pasieks 156 arklio galias esant 5000 aps/min. ir 265 Nm sukimo momentą 1850 - 3850 sūkių diapazone.
Trijų cilindrų širdis bus komplektuojama su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Nepriklausomai nuo to, kurią pavarų dėžę pasirinksite, „XC40“ su šiuo motoru į kelią įsikibs tik priekinių varančiųjų ratų pagalba.
Gamintojas teigia, jog su šiuo varikliu „XC40“ iki 100 km/val. įsibėgės per 9,4 sekundės ir pasieks 200 km/val. maksimalų greitį. Tuo tarpu degalų sąnaudų vidurkis 100 kilometrų sieks 7,1 litro.
Artimiausioje ateityje „Volvo“ žada praplėsti hibridinių jėgainių gretas. Kol „S90“ arba „XC90“ naudoja keturių cilindrų motorą, „XC40“ ir kiti 40 serijos modeliai naudos hibridinę jėgainę, kurioje pirmu smuiku grieš šiandien pristatytas trijų cilindrų variklis.
Pastaruosius keletą metų visi naujutėliai „Volvo“ markės modeliai iš gamyklos išriedėdavo turėdami skirtingo pajėgumo 4 cilindrų benzininius arba dyzelinius motorus. Nuo šiol „Drive E“ vardu pavadintų variklių gamą papildys naujutėlis jėgos agregatas – trijų cilindrų, benzinu varomas motoras.
Ironiška, tačiau „Volvo“ per 91-erius kompanijos egzistavimo metus niekados nebuvo pradėjusi gaminti trijų cilindrų variklio. Dabar, kuomet ekologija yra vienas svarbiausių „Volvo“ kompanijos prioritetų, nereikėtų stebėtis, jog naujasis variklis taps kompaktiškesnių markės modelių varomąja jėga.
Apie šį variklį buvo kalbama nuo pat 2014 metų, tačiau panašu, jog trijų cilindrų variklio kūrimas ir tobulinimas užtruko žymiai ilgiau negu tikėjosi „Volvo“. Nepaisant to – laikas susipažinti su varikliu, kuris „XC40“ modelyje bus ženklinamas „T3“ simboliu.
„Volvo“ pristačius naująją „Drive E“ variklių liniją, gamintojo atstovai nuolatos pabrėždavo, kad keturių cilindrų motorai buvo konstruojami taip, jog juos būtų galima dėlioti kaip LEGO konstruktorių. Tokiu būdu inžinieriai gali labai lengvai keisti tam tikrus komponentus, didinti variklių galią ir pan. Panašiu principu buvo kurtas ir 1,5 litro, trijų cilindrų motoras, kuris „plaukia“ ant tos pačios konvejerio linijos kaip ir keturių cilindrų agregatai.
Naujas, bet ir tuo pačiu ne
Sukurti visiškai naują variklį nėra nei labai pigu, nei labai lengva, todėl nenuostabu, jog 1,5 litro darbinio tūrio motoras turi keletą sąsajų su keturių cilindrų varikliais. Pavyzdžiui, cilindro skersmuo siekia 82 milimetrus, o stūmoklio eiga siekia 93,2 milimetrus. Be to, naujasis variklis naudoja diržinę pavarą, tiesioginį įpurškimą bei turbiną, kuri nuolatos siurbia orą tam, jog variklis neprarastų dinamiškumo.
Skirtumų galima rasti suspaudimo laipsnyje – jis siekia 10,3:1. Tuo tarpu galingesniame – „T4“ variklyje suspaudimo laipsnis siekia 11,3:1.
Pastaruosius keletą metų visi naujutėliai „Volvo“ markės modeliai iš gamyklos išriedėdavo turėdami skirtingo pajėgumo 4 cilindrų benzininius arba dyzelinius motorus. Nuo šiol „Drive E“ vardu pavadintų variklių gamą papildys naujutėlis jėgos agregatas – trijų cilindrų, benzinu varomas motoras.
Ironiška, tačiau „Volvo“ per 91-erius kompanijos egzistavimo metus niekados nebuvo pradėjusi gaminti trijų cilindrų variklio. Dabar, kuomet ekologija yra vienas svarbiausių „Volvo“ kompanijos prioritetų, nereikėtų stebėtis, jog naujasis variklis taps kompaktiškesnių markės modelių varomąja jėga.
Apie šį variklį buvo kalbama nuo pat 2014 metų, tačiau panašu, jog trijų cilindrų variklio kūrimas ir tobulinimas užtruko žymiai ilgiau negu tikėjosi „Volvo“. Nepaisant to – laikas susipažinti su varikliu, kuris „XC40“ modelyje bus ženklinamas „T3“ simboliu.
„Volvo“ pristačius naująją „Drive E“ variklių liniją, gamintojo atstovai nuolatos pabrėždavo, kad keturių cilindrų motorai buvo konstruojami taip, jog juos būtų galima dėlioti kaip LEGO konstruktorių. Tokiu būdu inžinieriai gali labai lengvai keisti tam tikrus komponentus, didinti variklių galią ir pan. Panašiu principu buvo kurtas ir 1,5 litro, trijų cilindrų motoras, kuris „plaukia“ ant tos pačios konvejerio linijos kaip ir keturių cilindrų agregatai.
Naujas, bet ir tuo pačiu ne
Sukurti visiškai naują variklį nėra nei labai pigu, nei labai lengva, todėl nenuostabu, jog 1,5 litro darbinio tūrio motoras turi keletą sąsajų su keturių cilindrų varikliais. Pavyzdžiui, cilindro skersmuo siekia 82 milimetrus, o stūmoklio eiga siekia 93,2 milimetrus. Be to, naujasis variklis naudoja diržinę pavarą, tiesioginį įpurškimą bei turbiną, kuri nuolatos siurbia orą tam, jog variklis neprarastų dinamiškumo.
Skirtumų galima rasti suspaudimo laipsnyje – jis siekia 10,3:1. Tuo tarpu galingesniame – „T4“ variklyje suspaudimo laipsnis siekia 11,3:1.