Kiekvieno, šiek tiek pakvaišusio, skandinavo galvoje nuolatos sukasi įvairiausios mintys apie senus, klasikinės komponuotės „Volvo“ modelius ir jų potencialą žiedinėse lenktynėse, drifte ar traukos varžybose. Vienas iš įdomesnių ir kas be ko - beprotiškesnių pavyzdžių yra štai šis „Volvo 242“ kupė su priekyje sumontuota „BMW M5“ širdimi.
Jeigu jūsų akys dar nepakankamai neišsiplėtė, reikėtų pridurti, jog tai ne bet kokio, o „E60 M5“ 10 cilindrų benzininis variklis, kuris savo laiku buvo giriamas už pasakiškai skambančias melodijas ir charakteristikas, nepadarysiančios gėdos net ir aukštesnės klasės super-automobiliui.
Visas projektas primena didžiulį „LEGO“ konstruktorių, kuriame reikia tik tinkamai sudėti žalios, raudonos ar geltonos spalvos kaladėles. Į pakankamai platų variklio skyrių 10 cilindrų širdis tilpo nepriekaištingai. Ji buvo suporuota su „BMW E39“ automobilyje buvusia šešių laipsnių pavarų dėže, o vokišką torandą suvaldyti padėjo „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas ir stipresnė galinė „Volvo“ ašis.
Įdomybių pakaboje taip pat netrūksta. Priekyje - „Bilstein“ amortizatoriai su tradicinėmis spyruoklėmis, tuo tarpu galinė pakaba - projekto autoriaus fantazijos vaisius. Savadarbėje galinėje pakaboje stūkso modifikuoti „GAZ“ firmos reguliuojamo aukščio amortizatoriai.