Kol kas tik į „Volvo XC90“ montuojama hibridinė jėgainė išsiskiria dėl keletos dalykų. Ją sudaro 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 318 arklio galių ir 400 Nm. Šis benzininis motoras suka priekinius automobilio ratus. Tuo tarpu ant galinės ašies sumontuotas elektrinis motoras išspaudžia 80 arklio galių ir 240 Nm sukimo momentą. Į rankas paėmę kalkuliatorių - sužinosime, jog bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia 400 arklio galių ir 640 Nm.
Ši hibridinė jėgainė turi ir daugiau privalumų. Teoriškai, automobilis su šia jėgaine turėtų išmesti tik 59 g/km CO2 ir šimtui kilometrų suvartoti tik 2.5 litro degalų. Skamba įspūdingai, ar ne?„Volvo XC90 T8“ bus pati brangiausia modelio versija, tačiau šios modifikacijos kainą sužinosime tik kitais metais. Kol kas žinome tik tai, jog „XC90“ kainuos nuo maždaug 200 tūkst. litų.