Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Zhejiang Geely Holding Group“ svarsto apie 1,5 mlrd. svarų sterlingų siekiančias investicijas į D.Britanijoje įsikūrusią „Lotus“. Pagrindinė to priežastis – atgaivinti britų prekės ženklą ir savo rankose turėti automobilių gamintoją, kuris konkuruotų su „Porsche“ ir „Ferrari“.
Pasak „Automotive News“ šaltinių, Kinijos automobilių gamintojas, kuris taip pat kontroliuoja „Volvo Cars“, ketina investuoti ne tik į naujų modelių kūrimą, bet ir į naujus gamybos įrenginius bei tyrimų centrus.
Įvairiuose šaltiniuose taip pat pasirodė informacija, jog „Geely“ vadovai šiuo metu veda derybas, kad padidintų savo akcijų dalį „Lotus“ įmonėje. Norint tai padaryti, kinams iš pradžių reikės gauti sutikimą iš „Etika Automotive“, kurios rankose yra likusioji „Lotus“ akcijų dalis.
Milžiniškos investicijos į „Lotus“ – ambicingo milijardieriaus Li Shufu plano dalis. „Geely“ nori tapti didžiausiu automobilių koncernu pasaulyje, todėl nenuostabu, jog Li Shufu deda visas pastangas, jog jo kontroliuojami gamintojai neatsiliktų nuo savo varžovų. Puikus to pavyzdys – „Volvo“, kuriai buvo išleista daugiau nei 11 mlrd. dolerių, jog modernizuotų savo gamyklas ir padėti iš pelenų prikelti Švedijos prekinį ženklą.
„Lotus“ investicinis planas turi du etapus. Pirmame etape investicijos bus skiriamos „Lotus“ gamyklos plėtrai ir naujų darbuotojų samdymui. Antrame investicijų plane norima pastatyti naują gamyklą D.Britanijoje. Kartu su ja išdygtų naujas dizaino ir technologijų centras.
Jeigu viskas eisis pagal planą, per artimiausius kelis metus išvysime keletą naujų „Lotus“ modelių: naujos kartos „Elise“, „Esprit“ bei du „SUV“ klasės atstovus.
„Zhejiang Geely Holding Group“ svarsto apie 1,5 mlrd. svarų sterlingų siekiančias investicijas į D.Britanijoje įsikūrusią „Lotus“. Pagrindinė to priežastis – atgaivinti britų prekės ženklą ir savo rankose turėti automobilių gamintoją, kuris konkuruotų su „Porsche“ ir „Ferrari“.
Pasak „Automotive News“ šaltinių, Kinijos automobilių gamintojas, kuris taip pat kontroliuoja „Volvo Cars“, ketina investuoti ne tik į naujų modelių kūrimą, bet ir į naujus gamybos įrenginius bei tyrimų centrus.
Įvairiuose šaltiniuose taip pat pasirodė informacija, jog „Geely“ vadovai šiuo metu veda derybas, kad padidintų savo akcijų dalį „Lotus“ įmonėje. Norint tai padaryti, kinams iš pradžių reikės gauti sutikimą iš „Etika Automotive“, kurios rankose yra likusioji „Lotus“ akcijų dalis.
Milžiniškos investicijos į „Lotus“ – ambicingo milijardieriaus Li Shufu plano dalis. „Geely“ nori tapti didžiausiu automobilių koncernu pasaulyje, todėl nenuostabu, jog Li Shufu deda visas pastangas, jog jo kontroliuojami gamintojai neatsiliktų nuo savo varžovų. Puikus to pavyzdys – „Volvo“, kuriai buvo išleista daugiau nei 11 mlrd. dolerių, jog modernizuotų savo gamyklas ir padėti iš pelenų prikelti Švedijos prekinį ženklą.
„Lotus“ investicinis planas turi du etapus. Pirmame etape investicijos bus skiriamos „Lotus“ gamyklos plėtrai ir naujų darbuotojų samdymui. Antrame investicijų plane norima pastatyti naują gamyklą D.Britanijoje. Kartu su ja išdygtų naujas dizaino ir technologijų centras.
Jeigu viskas eisis pagal planą, per artimiausius kelis metus išvysime keletą naujų „Lotus“ modelių: naujos kartos „Elise“, „Esprit“ bei du „SUV“ klasės atstovus.