Taikydamas „Think Blue. Factory“ iniciatyvą, Volkswagen koncernas tapo pirmuoju automobilių gamintoju, sukūrusiu ir praktiškai pritaikiusiu holistinę aplinkosaugos programą visam automobilių gamybos procesui. Pasitelkiant skaičių kalbą, per penkmetį gamybos procesui reikalingos energijos sąnaudos sumažėjo 24,7%, CO2 tarša – 29,1%, gamybos atliekų kiekis – net 46,5%, vandens poreikis – 18,2%, o tirpiklių poreikis – 8,2%. Bendras neigiamas poveikis aplinkai sumažėjo apie 25%. Šie rodikliai galioja tiek pačių automobilių, tiek Volkswagen savarankiškai gaminamų dalių gamybai.
Taikant „Think Blue. Factory“ iniciatyvą sukurta galinga duomenų bazė ir specializuotas ryšių tinklas, įgalinantis visame pasaulyje išsibarsčiusias Volkswagen gamybos bazes keistis aplinkosaugos informacija ir dalintis aplinką tausojančių priemonių diegimo patirtimi. Šiuo metu jau įdiegta maždaug 2500 iš 5000 strategijoje numatytų priemonių. Visame pasaulyje daugiau nei 1000 darbuotojų aktyviai teikia aplinkosauginio pobūdžio racionalizacinius pasiūlymus ir yra savotiški „Think Blue. Factory“ ambasadoriai. Būtent jie sugalvojo daugelį pačių svariausių iniciatyvų, pvz., kaip išplėsti LED žibintų naudojimą gamybos cechų apšvietimui arba kaip dar efektyviau panaudoti jau užterštą vandenį prieš grąžinant jį į valymo įrenginius.
Volfsburgo gamykloje įrengtas ypač energiškai efektyvus plastmasių dažymo cechas, Emdeno gamykloje pradėta plačiai naudoti geoterminė energija, o Zalcgiteryje likutinis karštis, kuris iki tol buvo išleidžiamas į aplinką, dabar nukreipiamas alkūninių velenų apdorojimui.
Kad vaikantis aplinkosaugos rodiklių nebūtų bloginamos darbo sąlygos ir darbo vietų kokybė, visų aplinkosaugos priemonių diegimą aktyviai stebėjo koncerno profsąjungų atstovai. Daugelis „Think Blue. Factory“ iniciatyvos rėmuose vykdomų priemonių buvo pastebėtos tarptautinės mokslininkų ir specialistų bendruomenės, kuri jas įvertino įvairiais prizais. Per 5 strategijos gyvavimo metus pelnyta 30 įvairių apdovanojimų, tarp kurių prestižinis Green Tec Award, svarbūs ES įsteigti ir kiti prizai.
2010 m. Volkswagen koncernas priėmė aplinką tausojančios gamybos diegimo ilgalaikę strategiją, apimančią laikotarpį iki 2018 m., ir paskelbė vadinamąją „Think Blue. Factory“ iniciatyvą.
Šis dokumentas numato, jog per ateinančius metus Volkswagen gamyba visame pasaulyje taps bent 25% ekologiškesnė, nei strategijos priėmimo momentu. Volkswagen gamybos organizavimo padalinio pranešime spaudai tvirtinama, kad dauguma strategijos tikslų jau pasiekta anksčiau nei buvo planuojama, t.y., per 5, o ne per 8 tam skirtus metus. Todėl jau dabar būtina planuoti tolesnes gamybos draugiškumo aplinkai didinimo priemones.
„Think Blue. Factory“ rėmuose įgyvendintos techninės priemonės įdiegtos į gamybos procesą neaukojant esminių ekonominių rodiklių – gamybos terminų, kokybės, efektyvumo ir inovacijų plėtros. Kaip tvirtina Volkswagen koncerno Procesų, struktūros, optimizavimo ir permainų vyr. vadybininkas Peteris Boschas, nuo 2010 m. įvairios gamybos proceso optimizavimo priemonės leido koncernui sutaupyti daugiau, nei 100 mln. eurų.
2010 m. Volkswagen koncernas priėmė aplinką tausojančios gamybos diegimo ilgalaikę strategiją, apimančią laikotarpį iki 2018 m., ir paskelbė vadinamąją „Think Blue. Factory“ iniciatyvą.
Šis dokumentas numato, jog per ateinančius metus Volkswagen gamyba visame pasaulyje taps bent 25% ekologiškesnė, nei strategijos priėmimo momentu. Volkswagen gamybos organizavimo padalinio pranešime spaudai tvirtinama, kad dauguma strategijos tikslų jau pasiekta anksčiau nei buvo planuojama, t.y., per 5, o ne per 8 tam skirtus metus. Todėl jau dabar būtina planuoti tolesnes gamybos draugiškumo aplinkai didinimo priemones.
„Think Blue. Factory“ rėmuose įgyvendintos techninės priemonės įdiegtos į gamybos procesą neaukojant esminių ekonominių rodiklių – gamybos terminų, kokybės, efektyvumo ir inovacijų plėtros. Kaip tvirtina Volkswagen koncerno Procesų, struktūros, optimizavimo ir permainų vyr. vadybininkas Peteris Boschas, nuo 2010 m. įvairios gamybos proceso optimizavimo priemonės leido koncernui sutaupyti daugiau, nei 100 mln. eurų.

