Jamesas, kuriam priklauso šis automobilis, apie šį modelį svajojo nuo mažų dienų. D.Britanijoje gyvenantis jaunuolis teigia, jog meilė šiam modeliui atkeliavo iš tėvų. „Tokį modelį labai seniai turėjo mano tėtis“, - pridūrė Jamesas.
Dėl automobilių pamišęs Jamesas be šio „Polo“ savo garaže turi dar tu šiuos mažylius. Skirtumas tas, jog garaže stovintys „Polo“ yra naujesni, modernesni ir šiek tiek nuobodesni.
Būtent šį „Polo“ vyrukas įsigijo 2010 metų pavasarį. Vos tik įsigijęs automobilį, Jamesas privertė „Polo“ pritūpti. Sudėjęs reguliuojamo aukščio amortizatorius ir šiek tiek atnaujinęs kėbulo spalvą, Jamesas su keliais draugais iškeliavo į didžiausią „VAG“ gerbėjų suvažiavimą - „Worthersee“.
Tačiau važiuojant į Austriją, Jamesas su kompanija susidūrė su problemomis - pramušė variklio galvos tarpine. Neliko nieko kito tik skambinti vežimėliui ir grįžti namo.
„Tai buvo ženklas, jog turėčiau prie automobilio praleisti daugiau laiko. Trumpai tariant - ryžausi restauracijai. Visa restauracija užtruko pakankamai ilgai - du metus.“
„Pradėjau tvarkyti variklį, po to sugalvojau jį perdažyti. Žinote kaip būna. Kai pradedi krapštytis prie automobilio, kelio atgal nėra“.
Automobilis į gatves išriedėjo 2012 vasarą. Nors pirmieji bandomieji važiavimai buvo rizikingi, tačiau praėjus trylikai mėnesių, Jamesas šį „Polo“ naudoja kiekvieną mielą dieną.
Modifikacijų sąrašas
Pilnai perdažytas, chrominiai bamperiai, 1.4 litro benzininis motoras, „Mangoletsi“ kolektorius, pagal užsakymą pagaminta išmetimo sistema, persiūtas salonas, „Mountney Woodern“ vairas, „Formula Renualt Split“ ratai, „Hankook“ padangos, „FK“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „MK3 G40“ stabdžių sistema.
Ateities planai
„Didelių planų šiam projektui neturiu. Norėčiau pakeisti ratlankius, kėbulo spalvą ir galbūt vietoj seno 1.4 litro motoro sumontuoti modernų dyzelinį agregatą. Šis „Polo“ niekada nesibaigiantis projektas“.
Nuotraukos - Neil Sterry