Pirmasis modelis nuriedėjęs nuo konvejerio buvo „Opel Insignia Grand Sport“ su 2,0 litrų, 170 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru.
Vokietijoje naujasis modelis kainuos nuo 25 000 eurų. Lietuvoje šis modelis turėtų kainuoti šiek tiek mažiau.
„Opel“ vadovai ir darbuotojai šiandien gyvena žymiai geresnėmis nuotaikomis. Patekęs į „PSA“ koncerno rankas, vokiškų automobilių gamintojas gali būti užtikrintas, jog niekas neplanuoja uždaryti gamyklų, atleidinėti darbuotojų. Naujųjų šeimininkų tikslas tik vienas - efektyvumas, optimizacija ir plėtra.
Kol produktų planavimo departamentas galvoja kaip reikėtų praplėsti „Opel“ modelių gamą, Riuselsheimo mieste esančios „Opel“ gamyklos darbuotojai džiūgauja - joje prasidėjo naujos kartos „Opel Insignia“ gamyba. Ilgai laukta populiaraus modelio pamaina, kuri netrukus pasirodys ir Lietuvoje.
Pirmoji modelio karta tapo neįtikėtinai populiari, paklausa nusileidęs tik ilgamečiam šio segmento lyderiui iš „Volkswagen“ stovyklos. „Opel“ sugebėjo parduoti daugiau kaip 940 000 pirmosios kartos atstovų. Be to, jis 2009 metais tapo „Europos metų automobiliu.“
„Opel“ ruošdamasi naujo modelio sutiktuvėms, į gamyklą ir darbuotojų apmokymus investavo daugiau kaip 500 mln. eurų.
„Opel“ vadovai ir darbuotojai šiandien gyvena žymiai geresnėmis nuotaikomis. Patekęs į „PSA“ koncerno rankas, vokiškų automobilių gamintojas gali būti užtikrintas, jog niekas neplanuoja uždaryti gamyklų, atleidinėti darbuotojų. Naujųjų šeimininkų tikslas tik vienas - efektyvumas, optimizacija ir plėtra.
Kol produktų planavimo departamentas galvoja kaip reikėtų praplėsti „Opel“ modelių gamą, Riuselsheimo mieste esančios „Opel“ gamyklos darbuotojai džiūgauja - joje prasidėjo naujos kartos „Opel Insignia“ gamyba. Ilgai laukta populiaraus modelio pamaina, kuri netrukus pasirodys ir Lietuvoje.
Pirmoji modelio karta tapo neįtikėtinai populiari, paklausa nusileidęs tik ilgamečiam šio segmento lyderiui iš „Volkswagen“ stovyklos. „Opel“ sugebėjo parduoti daugiau kaip 940 000 pirmosios kartos atstovų. Be to, jis 2009 metais tapo „Europos metų automobiliu.“
„Opel“ ruošdamasi naujo modelio sutiktuvėms, į gamyklą ir darbuotojų apmokymus investavo daugiau kaip 500 mln. eurų.