• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Italija įspėjo Europos Komisiją, jog šalis pritars sprendimui, kuriuo siekiama 2035 m. sustabdyti naujų automobilių, turinčių vidaus degimo variklį, prekybą, tik tuo atveju, jeigu bus padaryta išimtis automobiliams, galintiems naudoti biodegalus.


Italija įspėjo Europos Komisiją, jog šalis pritars sprendimui, kuriuo siekiama 2035 m. sustabdyti naujų automobilių, turinčių vidaus degimo variklį, prekybą, tik tuo atveju, jeigu bus padaryta išimtis automobiliams, galintiems naudoti biodegalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Italija, kartu su Vokietija, daro spaudimą Europos Komisijai, kuri siekia žūtbūt įteisinti vidaus degimo variklių draudimą, tačiau Vokietija, Italija bei keletas kitų ES šalių šiam sprendimui pradėjo priešintis.

REKLAMA

Iš pradžių Vokietija ir Italija reikalavo, jog ES komisija padarytų išimtį sintetiniams degalams, kuriuos galėtų naudoti ne tik nauji, bet ir seni automobiliai su vidaus degimo varikliais. Vis dėlto, dabar Italija iškėlė dar vieną reikalavimą – šalis prašo, jog Europos Komisija turi padaryti išimtį biodegalams.


„Italija nesutiks su Europos Komisijos nepagrįstai siauru požiūriu, kuris apima tik sintetinius degalus“, – „Reuters“ naujienų agentūrai sakė Italijos susisiekimo ministras.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu Europos Komisija veda griežtas derybas su Vokietija, siekdama išspręsti ginčą. Kai kurie politikai mano, jog Vokietija ir Europos Komisija racionalų sprendimą tikisi pasiekti iki ketvirtadienį vyksiančio ES vadovų susitikimo.


Norint išspręsti šį konfliktą, Europos Komisija parengė pasiūlymą leisti gamintojams registruoti naujus automobilius, kurie būtų varomi tik sintetiniais degalais. Projekte teigiama, jog šiuose automobiliuose turėtų būti naudojamos technologijos, kurios neleistų joms važiuoti, jeigu būtų naudojami kitos rūšies degalai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, „Reuters“ naujienų agentūros šaltinių teigimu, toks pasiūlymas Vokietijos vyriausybės atstovams nepatinka, nes tai priverstų gamintojus investuoti į visiškai naujų variklių kūrimą.



Net jeigu Europos Komisija padarys išimtį sintetiniams degalams, šiuo metu jų pasiūla yra labai ribota. Potsdamo tyrimų instituto paskelbtame tyrime teigiama, jog sintetinių degalų pasiūla šiuo metu patenkintų tik 10 proc. Vokietijos paklausos.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų