Naujasis „Vito 4x4“ ir galingas, ir ekonomiškas
Visų varančiųjų ratų prekinis automobilis ne tik puikiai išlaiko stabilumą ant slidžios dangos ar rodo geras savybes traukiant priekabą, bet gali pasigirti ir variklio galia. Šiame automobilyje montuojamas galingiausias įmanomas variklis – keturių cilindrų 2,1 litro darbinio tūrio variklis išvysto 190 AG (140 kW) jėgą ir pasiekia 440 Nm sukimo momentą.
Nepaisant didelės galios, šis prekinis automobilis atitinka Euro 6 taršos standartus. Variklio galia į ratus perduodama per 7 pavarų „7G-TRONIC PLUS“ automatinę greičių dėžę su sukimo momento keitiklu, kuri yra sujungtas su ECO start/stop funkcija. Vidutinės skaičiuojamos šio autobusiuko kuro sąnaudos yra 6,4 l / 100 km, o taršos rodikliai siekia 169 g/km CO2. „Vito 4x4“ su 119 BlueTEC varikliu pasiekia maksimalų 199 km/h greitį.
Reikia atkreipti dėmesį ir į tai, kad „Vito 4x4“ su kompaktiška ir palyginti lengva visų varančiųjų ratų pavaros konstrukcija sveria vos 50 kilogramų daugiau nei „Vito“ automobilis su galiniais varančiaisiais ratais. Taip pat kuriant šią visų varančiųjų ratų pavarą buvo skiriamas didelis dėmesys prekinio automobilio aukščiui. Dėl to „Vito 4x4“ aukštis siekia 1,91 m. ir nėra aukštesnis už kitus „Vito“ modelius su priekiniais ar galiniais varančiaisiais ratais. Todėl su naujuoju „Vito 4x4“ galima važiuoti į daugumą garažų ir požeminių parkavimo aikštelių.
Nors ši žiema ir neapsunkino Lietuvos vairuotojų, tačiau pasaulyje siaučiant rekordinėms žiemos „Mercedes-Benz“ pristatė visų varančiųjų ratų autobusiuką „Vito 4x4“. Padidinto pravažumo automobilis pristato naujas galimybes verslui sunkiai pravažiuojamuose vietose – apledėjusiuose ir užpustytuose žiemos keliuose, statybų aikštelėse ar neasfaltuotuose keliuose.
„Mercedes-Benz Vito 4x4“ pagrindiniais privalumais galima įvardinti mažas kuro sąnaudas, kompaktiškumą, puikią vairavimo dinamiką ir manevringumą. Naujasis „Vito 4x4“ užbaigia naujojo modelio pristatymą. Tai yra vienintelis vidutinio dydžio prekinis automobilis, siūlantis visą varančių ratų įvairovę – galima įsigyti priekiniais ratais varomą automobilį, galiniais arba su visų varančiųjų ratų pavara.
Pranaši visų varančiųjų ratų technologija ir padidintas našumas
Naujojo „Vito 4x4“ pavaros technologija paremta „Vito“ galinių varomų ratų pavaros, automatinės greičių dėžės su sukimo momento keitiklu ir elektroninio stabdžių jėgos paskirstymo pagrindu. Technologiniu požiūriu, tai labai artima sistema, kuri naudojama keleiviniuose „Mercedes-Benz“ automobiliuose su visų varančiųjų ratų pavara. Variklio galia į abi ašis yra perduodama per centrinį diferencialą santykiu 45:55 naudojant puikiai pasitvirtinusią „4ETS Electronic Traction System“ traukos sistemą kartu su ESP ir ASR dinaminio vairavimo kontrolės sistemomis. Jei vienas ar daugiau iš automobilio ratų praranda sukibimą, „4ETS“ sistema per kelias milisekundes individualiai juos pristabdo ir padidina galią gerai sukimbantiems ratams.
„Vito“ modeliuose buvo pristatyta nauja Attention Assist sistema, įspėjanti apie vairuotojo mieguistumą ir neatidumą, bei Crosswind Assist sistema, mažinanti net ir itin stipraus šoninio vėjo poveikį, yra įtraukiamos į standartinę „Vito 4x4“ komplektaciją.
Nors ši žiema ir neapsunkino Lietuvos vairuotojų, tačiau pasaulyje siaučiant rekordinėms žiemos „Mercedes-Benz“ pristatė visų varančiųjų ratų autobusiuką „Vito 4x4“. Padidinto pravažumo automobilis pristato naujas galimybes verslui sunkiai pravažiuojamuose vietose – apledėjusiuose ir užpustytuose žiemos keliuose, statybų aikštelėse ar neasfaltuotuose keliuose.
„Mercedes-Benz Vito 4x4“ pagrindiniais privalumais galima įvardinti mažas kuro sąnaudas, kompaktiškumą, puikią vairavimo dinamiką ir manevringumą. Naujasis „Vito 4x4“ užbaigia naujojo modelio pristatymą. Tai yra vienintelis vidutinio dydžio prekinis automobilis, siūlantis visą varančių ratų įvairovę – galima įsigyti priekiniais ratais varomą automobilį, galiniais arba su visų varančiųjų ratų pavara.
Pranaši visų varančiųjų ratų technologija ir padidintas našumas
Naujojo „Vito 4x4“ pavaros technologija paremta „Vito“ galinių varomų ratų pavaros, automatinės greičių dėžės su sukimo momento keitiklu ir elektroninio stabdžių jėgos paskirstymo pagrindu. Technologiniu požiūriu, tai labai artima sistema, kuri naudojama keleiviniuose „Mercedes-Benz“ automobiliuose su visų varančiųjų ratų pavara. Variklio galia į abi ašis yra perduodama per centrinį diferencialą santykiu 45:55 naudojant puikiai pasitvirtinusią „4ETS Electronic Traction System“ traukos sistemą kartu su ESP ir ASR dinaminio vairavimo kontrolės sistemomis. Jei vienas ar daugiau iš automobilio ratų praranda sukibimą, „4ETS“ sistema per kelias milisekundes individualiai juos pristabdo ir padidina galią gerai sukimbantiems ratams.
„Vito“ modeliuose buvo pristatyta nauja Attention Assist sistema, įspėjanti apie vairuotojo mieguistumą ir neatidumą, bei Crosswind Assist sistema, mažinanti net ir itin stipraus šoninio vėjo poveikį, yra įtraukiamos į standartinę „Vito 4x4“ komplektaciją.