Pirmieji „Fiat 500“ modeliai į pasaulį buvo išleisti 1957 metų viduryje, o iš viso jų parduota 3,8 mln. vienetų. Dėl žavingo, savito dizaino automobilis greitai tapo kultiniu miesto modeliu ir Italijos masinių automobilių industrijos simboliu. Prieš 8-erius metus – 2007-aisiais – minint šio modelio 50-metį italai nusprendė išleisti atnaujintą automobilio versiją. Ji taip pat tapo ne ką prastesniu bestseleriu – parduota 1,5 mln. „Fiat 500“, populiarūs jie ir Lietuvoje.
Naujajame „Fiat 500“ modelyje koncernas išpuoselėjo jo dizaino autentiškumą, bet tuo pačiu pritaikė technologines inovacijas, kad automobilis būtų šiuolaikiškas saugumo, efektyvumo, komforto prasme. „Nors iš išorės „Fiat 500“ pasikeitė nedaug, po kėbulu jis gavo daug naujovių – atnaujintus, efektyvesnius variklius, šiuolaikines komforto, valdymo bei saugumo technologijas, plačią bazinę įrangą. Esame įsitikinę, kad atnaujintas modelis taip pat sulauks didelio pasisekimo“, – sakė „Fiat Chrysler Automobiles“ tarptautinių pardavimų regiono vadovas Francesco Galli.
Išorėje vairuotojai pastebės atnaujintą „Fiat 500“ priekį ir galą, gaus daugiau – net 13 – kėbulo spalvų variantų, 8 skirtingus kėbulo lipdukų rinkinius, platų ratlankių pasirinkimą. Priekiniuose žibintuose „Fiat“ panaudojo naują technologinį modulį, kuris sustiprina šviesą ir pagerina matomumą važiuojant naktį, o dienos žibintams panaudojo LED technologijas.
Automobilio viduje į akis pirmiausia krenta atnaujintas centrinės konsolės ir vairo su valdymo mygtukais dizainas, taip pat 5 colių ekranas su informacijos ir pramogų sistema „Uconnect“, kritikų itin giriama už intuityvų valdymą; čia taip pat yra navigacijos sistema.
„Fiat 500“ turės platų variklių pasirinkimą, pasižymės aukščiausio lygio saugumo technologijomis – standartinėje įrangoje bus 7 oro pagalvės, aktyvios saugumo ir automobilio valdymo technologijos – ABS su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu (EBD), pažangi elektroninė stabilumo kontrolės įranga (ESC), ratų praslydimo reguliatorius (ASR), „Hill Holder“ technologija, kuri talkins vairuotojui įkalnėse, taip pat hidraulinis stabdžių stiprintuvas (HBA) ir kita įranga.
Į Vilnių pirmasis atnaujintas „Fiat 500“ modelis atplaukė Nerimi, nors ne visai taip, kaip buvo planuota. „Norėjome „Fiat 500“ pristatymą paversti švente vilniečiams. Tiesa, ne viskas pavyko taip, kaip norėjome. Automobilis „amfibija“ turėjo atplaukti savo eiga, jį į vandenį nuleidome sėkmingai, tačiau dėl techninių kaprizų jis plaukė ne taip, kaip turėjo“, – sakė „Fiat“ įgaliotosios atstovybės Lietuvoje įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Į upę nuleista „amfibija“ turėjo tikrą „Fiat 500“ modelio kėbulą, tačiau po juo slypėjo vandens motociklas. Įleidus į Nerį ir sugedus vandens motociklo varikliui, kaip įtariama, dėl žolių, jis pradėjo skęsti, todėl buvo ištrauktas.