Naujasis 22 kW galingumo įkrovimo punktas įrengtas stovėjimo aikštelėje prie BMW salono. Sumontuota įranga yra pritaikyta vienu metu krauti du automobilius. Stotelės jungtis pritaikyta europietiškam elektromobilių standartui – naudojama populiariausia „Mennekes“ („Type 2“) jungtis, leidžianti pripildyti automobilio baterijas vidutiniu greičiu. Ši įranga „BMW i3“ bateriją pilnai įkrauna per maždaug 3 valandas.
Stotelės elektros energijos šaltinis – ant BMW salono sumontuota 60 kW galios saulės energijos jėgainė. Ši jėgainė „žalia“ elektra aprūpina ne tik stotelę, bet ir pastatą. „Jėgainės galia yra žymiai didesnė nei reikia elektromobiliui įkrauti. Pavyzdžiui, „BMW i3“ kraunamas maksimalia 7,4 kWh galia, tad pakanka, kad saulės jėgainė veiktų 12 proc. pajėgumu ir elektromobilis būtų kraunamas tik aplinkai draugiška energija“, – aiškino O. Martyniuk.
Įkrovimo punktas taip pat turi ir atsarginį elektros energijos šaltinį – elektrą iš tinklo. Ji bus naudojama tik siekiant užtikrinti nenutrūkstamą elektromobilio krovimo procesą, kai sugeneruoti pakankamai saulės energijos neįmanoma dėl aplinkos sąlygų, pvz. smarkiai sningant ar sutemus.
„Krasta Auto“ skelbia, kad naujasis įkrovimo punktas yra skirtas bendrovės klientams ir salono lankytojams – jie pripildyti savo automobilį elektros energija galės nemokamai.
O. Martyniuk įsitikinęs, kad gatvėse matysime vis daugiau elektromobilių. „Kaip prognozuoja BMW, artimiausiais metais elektromobilių Europos gatvėse daugės palaipsniui, o apie 2025-2030 metus jų ims gausėti geometrine progresija. Prie to prisidės nuolat gamintojų tobulinamos technologijos, leidžiančios elektros pavara nuvažiuoti vis ilgesnius atstumus. Per 3-4 metus elektromobilių nuvažiuojamas atstumas išaugo 30 procentų. Jeigu bus išlaikyti panašūs tempai, neprireiks nė devynerių metų ir elektromobiliai galės nuvažiuoti tiek pat kilometrų, kiek vidutinis dyzelinu varomas automobilis“, – teigė O. Martyniuk.