„Land Rover“ klientus ir žiniasklaidos atstovus gamintojo visureigius specialiojoje platformoje galėjo išmėginti, instruktuojami specialiai į šį renginį atvykusių tarptautinių „Land Rover“ instruktorių.
„Ši platforma – mobilus, unikaliomis mechaninėmis ir elektroninėmis galimybėmis aprūpintas įrenginys, kurio galimybė „keliauti“ iš šalies į šalį leidžia net mieste patirti ekstremalių vairavimo bekelėje išgyvenimų. Tiesą sakant, tokius testavimo įspūdžius būtų netgi sunku išgauti realiomis sąlygomis, todėl labai džiaugiamės, galėdami pasiūlyti šios patirties „Land Rover“ gerbėjams Lietuvoje“, – pažymi „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.
Išmėginant automobilius, „Land Rover“ instruktoriai nuolat stebi situaciją ir pataria bandymų dalyviams.
„Tie, kurie išmėgino šią galimybę, liko lengvai apstulbę – plaftorma tuo pačiu metu ir realistiška, ir leidžianti galingu visureigiu pakilti kone į padanges. Beje, visa tai atrodo įspūdingai ir iš šalies, tad net stebėtojai lieka patenkinti, fiksuodami įspūdingus vaizdus“, – šypsosi instruktorė Minna Sillankorva.
Pasak jos, jau kitur pasaulyje išmėginusieji šią platformą pabrėždavo, jog tokių aštrių pojūčių retas ryžtųsi patirti realiomis sąlygomis. Visgi visureigių užtikrintumas ne kartą įrodė, jog „Land Rover“ gebėjimai dažnai yra aukščiau nei vairuotojo baimės slenkstis.
„Land Rover“ bandymų dalyviai gali nuodugniai susipažinti su nuolat tobulinama „Land Rover Configurable Terrain Response“ visų varomų ratų valdymo sistema, leidžiančia prisitaikyti prie skirtingų bekelės sąlygų bei įsitikinti, kokia efektyvi sunkiomis sąlygomis gali būti „ClearSight Ground View“ technologija, leidžianti elektroninėmis akimis matyti kelio paviršių, esantį po variklio dangčiu, tiesiai priešais priekinius ratus. Elektroniniai pakilimo į įkalnę ir nusileidimo stačia nuokalne pagalbininkai tampa geriausiais draugais tiek „Land Rover“ mėginimuose specialioje platformoje, tiek tikroje bekelėje.
Suprantama, naujasis „Defender“ su specialiai bekelės iššūkiams sukonstruota važiuokle, itin tvirtu aliuminio monokoku ir naujausios kartos elektroniniais pagalbininkais yra tikras kalno karalius. Tačiau ir „Range Rover Sport“, „Evoque“ ar „Discovery Sport“ galėjo įveikti, atrodytų, neįveikiamus pakilimo ir nusileidimo kampus.