Per pietrytinę Lietuvos dalį besidriekianti magistralė tvarkomame ruože Vilniaus kryptimi turi daug plika akimi matomų pažaidų ir temperatūrinių deformacijų. Tai blogina eismo sąlygas kelyje ir didina eismo įvykių tikimybę. Defektai bus pašalinami važiuojamoje dalyje, viešojo transporto sustojimo aikštelėse, greitėjimo–lėtėjimo juostose įrengiant naują asfalto dangą.
„A3 magistralė yra vienas pagrindinių įvažiavimų į Vilnių, todėl tinkamos šio kelio būklės užtikrinimas yra itin svarbus saugiam ir efektyviam susisiekimui automobiliais su sostine. Keliu važiuoja ne tik daug lengvųjų, bet ir krovininių automobilių, todėl jo asfalto danga greičiau nusidėvi – reikalinga reguliari ir kokybiška kelio priežiūra ir remontas“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Pasienio link vedančiu keliu per parą vidutiniškai pravažiuoja daugiau kaip 15 tūkstančių automobilių. Magistralė yra svarbi sostinės susiekimui su pietrytine Lietuvos dalimi. Svarbu, kad A3 kelias veda į didžiausią ir techniškai geriausiai aprūpintą Medininkų pasienio kontrolės punktą, o Vilniaus prieigose palei remontuojamą kelią yra įsikūrę daug logistikos ir pramonės objektų.
Šiuo metu „YIT Lietuva“ taip pat tęsia sostinės susisiekimo infrastruktūros modernizavimą ir tvarko Vilniaus gatves net aštuoniuose miesto mikrorajonuose. Bendrovė pradėjo automagistralių A1 bei A2 ruožų rekonstrukciją, valstybinio kelio A11 Šiauliai–Palanga kapitalinį remontą, krašto kelio Plungė–Vėžaičiai remontą, tvarko rajoninius kelius Didieji Baušiai–Akmenynė–Turgeliai, Pirčiupiai–Jašiūnai. Bendrovė tvarko ir valstybinės reikšmės rajoninių kelių Molėtai–Pabradė bei Kaunas–Šilutė atkarpas, įrenginėja skirtingų lygių geležinkelio ir automobilių sankirtą Lentvaris–Vievis, atnaujina viaduką kelyje Mažeikiai–Plungė–Tauragė.