Sportinės savaitės pažibos – „Boxster Spyder“ ir 911 GT3 R
Didžiausia naujovė visoje ekspozicijoje yra „Boxster Spyder“ modelis – tai pati ekstremaliausia „981 Boxster“ serijos versija. Už GTS modelį jis lengvesnis 30 kg, žemesnis 11 mm, o kėbulas – ilgesnis 10 mm.
Automobilis turi 4 l darbinio tūrio variklį, pasiekiantį 309 kW (414 AG) pajėgumą, tai – 45 AG daugiau nei GTS. 50 Nm didesnis ir šio modelio pasiekiamas sukimo momentas – „Boxster Spyder“ jis yra 420 Nm.
Automobilyje standartiškai montuojamas „Sport Chrono“ paketas, o galinėje ašyje – mechaninis diferencialo blokatorius LSD bei išmani sukimo momento paskirstymo „Porsche Torque Vectoring“ sistema.
Išskirtinis yra šio automobilio stogas. Jis greitai nuimamas rankomis bei yra 10 kg lengvesnis, o jo dėtuvė bei bagažinės dangtis pagaminti iš aliuminio – tai leido sutaupyti dar kelis kilogramus. Jame taip pat sumontuoti itin didelio efektyvumo anglies keramikos stabdžių diskai.
„Porsche“ centre demonstruojamas „Carrera“ baltos metalizuotos spalvos modelis su 20 colių 718 „Spyder“ ratais bei mechanine pavarų dėže. Jame sumontuoti LED žibintai su išmania apšvietimo „Porsche Dynamic Lighting Plus“ („PDLS Plus“) sistema, aukštos kokybės „BOSE®“ garso sistema, sportinėmis šildomomis sėdynėmis.
Sportinių automobilių centre eksponuojamas ir sportinio GT3 automobilio etalonas – 911 GT3 R. 500 AG pasiekiantį 4 l šešių cilindrų variklį turintis modelis yra itin greitas lenktynių trasose. Jame montuojama šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė, sportinės šešių cilindrų stabdžių apkabos priekyje ir keturių – gale, itin tvirti stabilizatoriai, reguliuojami sportiniai amortizatoriai.
Galima susipažinti su visa gama
Be šių modelių Vilniaus „Porsche“ centre pristatoma visa didelė sportinė gama – taip pat demonstruojami ir „Carrera 4S“, „Carrera S“, „Carrera T“ bei pradinis sportinio „Porsche“ pasaulio modelis – „Cayman S“. Ekspozicijoje – ir visiems „Porsche“ entuziastams jau pažįstamas „Porsche Baltic“ komandos „Cayman GT4 Clubsport“ bei
„Carrera T“ yra dar labiau sportiška „Carrera“ versija. Šešis cilindrus su dviem turbokompresoriais turintis 3 l variklis pasiekia 272 kW (370 AG) pajėgumą bei 450 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. šis modelis su mechanine pavarų dėže įsibėgėja per 4,5 sek., o 200 km/val. – 15,1 sek. Su papildomai užsakoma automatine PDK dėže įsibėgėjimo laikai – atitinkamai 4,2 ir 14,5 sek.
Didžiausias jo skirtumas nuo kitų „Carrera“ modelių – iki 1 425 kg sumažintas svoris. Galiniai šoniniai ir pats galinis stiklas pagaminti iš itin lengvo stiklo, o vietoje vidinių durų rankenėlių – lengvesnės uždarymo kilpos. Modelyje panaudota mažiau garso izoliacinės medžiagos, jame gali būti nemontuojama „Porsche“ informacinė sistema PCM bei galinės sėdynės.
„Carrera S“ ir „Carrera 4S“ yra pirmieji modeliai, 2019 m. pradžioje pristatyti su naująja 911 karta. Jie išsiskiria dar galingesniais varikliais, pasiekiančiais 331 kW (450 AG) bei puikiai subalansuotomis aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis. Abu modeliai iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes bei pasiekia didesnį nei 300 km/val. maksimalų greitį.
„Porsche Cayman S“ yra sportui skirtas automobilis – kėbulo viduryje sumontuotas variklis pasiekia 257 kW (350 AG) ir 420 Nm. galiniais ratais varomas modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,6 sek. (su mechanine pavarų dėže) arba per 4,4 sek. (su automatine PDK). Su papildomai užsakomu „Sport Chrono“ paketu įsibėgėjimo laikas sumažėja dar 0,2 sek. – iki 4,2 sek.
Su išskirtiniais automobiliais šeštadienį jau susipažino sportinių automobilių entuziastai. „Porsche“ centre Vilniuje jei bus eksponuojami visą prieškalėdinę savaitę iki šeštadienio popietės.