• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kuriais atvejais po eismo įvykio vairuotojai pasineria į didelius ginčus, nesurasdami atsakymo, kuris iš jų liko kaltas dėl nelaimės. Ypač nesutarimų iškyla tada, kai transporto priemonė įsirėžia į kito automobilio galą. Tačiau ar visada atsitrenkęs vairuotojas bus kaltas?
Neseniai socialiniuose tinkluose pradėjo plisti vaizdo įrašas, kuriame užfiksuota, kaip automobilio vairuotojas staiga užlenda už kitos transporto priemonės ir kitą vairuotoją tarsi bando pamokyti eismo taisyklių etiketo staigiai paspausdamas stabdį.
Judrioje sostinės Geležinio vilko gatvėje „Toyota RAV4“ automobilio vairuotojas staigiai persirikiuoja į pirmąją eismo juostą, užlįsdamas priešais ta pačia kryptimi važiuojantį VW. Tuo metu VW vairuotojas persirikiuoja į antrąją eismo juostą, užkerta „Toyota RAV4“ automobiliui kelią ir šis rėžiasi į VW.

Kai kuriais atvejais po eismo įvykio vairuotojai pasineria į didelius ginčus, nesurasdami atsakymo, kuris iš jų liko kaltas dėl nelaimės. Ypač nesutarimų iškyla tada, kai transporto priemonė įsirėžia į kito automobilio galą. Tačiau ar visada atsitrenkęs vairuotojas bus kaltas?
Neseniai socialiniuose tinkluose pradėjo plisti vaizdo įrašas, kuriame užfiksuota, kaip automobilio vairuotojas staiga užlenda už kitos transporto priemonės ir kitą vairuotoją tarsi bando pamokyti eismo taisyklių etiketo staigiai paspausdamas stabdį.
Judrioje sostinės Geležinio vilko gatvėje „Toyota RAV4“ automobilio vairuotojas staigiai persirikiuoja į pirmąją eismo juostą, užlįsdamas priešais ta pačia kryptimi važiuojantį VW. Tuo metu VW vairuotojas persirikiuoja į antrąją eismo juostą, užkerta „Toyota RAV4“ automobiliui kelią ir šis rėžiasi į VW.

REKLAMA


Kas kaltas dėl eismo įvykio?
Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas Renatas Siaurusaitis pasakoja, kad Kelių eismo taisyklėse (KET) yra apibrėžta kiekviena situacija, kaip skirtingais atvejais turėtų elgtis vairuotojai, dalyvaudami eisme.
Policijos atstovas taip pat primena, kad vairuotojai turėtų nepamiršti ir abipusės pagarbos kelyje.
„Norėtųsi visiems priminti, kad eismo saugumas priklauso nuo savitarpio pagarbos ir atsargumo. Būtent šiais aspektais turėtų būti grindžiamas visų eismo dalyvių elgesys.
KET nurodyta, kad vairuotojui draudžiama staigiai stabdyti, jeigu tai nėra būtina eismo saugumui.
Taip pat svarbu paminėti, kad KET aiškiai reglamentuota, kad, atsižvelgdamas į greitį, vairuotojas privalo laikytis tokio atstumo, kad neatsitrenktų į priekyje važiuojančią transporto priemonę, jei ji būtų stabdoma, taip pat palikti tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus“, – aiškino policijos atstovas.
Pasak R. Siaurusaičio, kiekvienu skirtingu atveju padėti įrodyti savo tiesą gali ir vaizdo registratorius.
Štai ir šioje situacijoje, kai VW užkirto kelią „Toyota RAV4“ visureigiui, nufilmuota medžiaga pastarojo vairuotojui leido įrodyti savo teisybę.
„Kiekvieną situaciją reikia vertinti individualiai, gali tekti atsakyti ir staiga be priežasties stabdžiusiam vairuotojui, ir nesilaikiusiam saugaus atstumo. Įvykus eismo įvykiui, dažnai kaltininką padeda nustatyti registratoriaus vaizdo įrašas“, – kalbėjo pašnekovas.
„Rekomenduojama, kad atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės būtų ne mažesnis kaip per dvi sekundes nuvažiuojamas atstumas arba ne mažesnis kaip pusė spidometro rodmens, paversto metrais.
Pavyzdžiui, kai greitis 70 km/val., atstumas turi būti ne mažesnis kaip 35 m, jeigu eismo sąlygos nereikalauja kitaip“, – paaiškino policijos atstovas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų