Pirmasis didesnis stendas priklausė Renault kompanijai. Renault neturi labai daug sportiškų modelių, kuriais būtų galima važinėti bendro naudojimo keliais, tačiau kompanijos automobilių sporto divizija yra visiškai kitokia.
Renault dalyvauja net keliuose žiedinių lenktynių čempionatuose, todėl nenuostabu, kad šalia Renault Megane RS Trophy stovėjo net keturi skirtingi bolidai. Jų tarpe elektrinis „Formula-E“ ar ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvaujantis monstras.
Paėjėjus vos keletą žingsnių, stovėjo Lenkijos ralio čempionate dalyvaujanti Subaru Impreza 22B. Tačiau priėjus arčiau ir pamačius automobilio technines charakteristikas - supratome, kad tai tik apgaulė. Iš originalaus Impreza 22B modelio liko tik kėbulas. Variklis, pakaba ir dar daugybę komponentų atkeliavo iš kitų automobilių .
„Verva Street Racing“ tik patvirtino, kad pati populiariausia automobilių sporto šaka Lenkijoje yra ralis. Moderniausia technika ir mums negirdėti lenktynininkai buvo sutinkami kaip žvaigždės. Todėl nenuostabu, kad šalia modernių ir labai, labai greitų bolidų stovėjo prieš 30 ar 40 metų lenktynių trasose siautėję automobiliai. Kol didžioji dalis Sovietų Sąjungos lenktyniavo su Lada ar Moskvich markės mašinomis, lenkai tuo tarpu tobulino itališko ir lenkiško kraujo turinčius Fiat'us.
Tačiau lenkai puikiai žino, kad vietinės gamybos Fiat'ai negali prilygti to meto geriausiems. Vakarų Europoje gyvenę inžinieriai turėjo žymiai daugiau galimybių ir išteklių sukurti tokius automobilius kaip Ford Escort ar Lancia Delta Integrale.
Pavyzdžiui, Ford Escort per šešeris metus laimėjo net dvidešimt pergalių. Didžioji jų dalis buvo iškovota pačiuose sunkiausiuose pasaulio ralio čempionato etapuose.
Nereikėtų pamiršti ir Lancia Delta Integrale. Keturios Lancia Delta evoliucijos sugebėjo iškovoti net 46 pasaulio ralio čempionato etapus ir laimėjo net 6 konstruktorių taures.
Jeigu devintame dešimtmetyje automobilių sporte dominavo itališkos rūšies mašinos, dabar beveik visus aukso medalius pasiima gamyklinė Audi komanda. Per pastaruosius dešimt metų, ilgųjų nuotolių lenktynėse turėjo tik vieną konkurentą - Peugeot. Tačiau net ir atkakliausi Peugeot komandos inžinieriai nesugebėjo nutraukti Audi dominavimo.
Vokiečiai į „Verva Street Racing“ atvežė du savo pasididžiavimus : Audi R8 LMS ultra ir Audi R18 e-Tron Quattro. Tiek vienas, tiek kitas bolidas savo klasėje neturi sau lygių.
Tačiau didžiausia lenktyninių automobilių ekspozicija buvo skirta galingiems, didžiuliams ir labai brangiems visureigiams. Įdomu yra tai, kad kiekvienas bolidas dalyvavo arba šiemet dalyvaus Dakaro ralyje.
Stebint profesionaliai paruoštus galiūnus, susidaro įspūdis, kad lenkai siekia vienintelio tikslo - užkariauti Dakarą. Šiemet į sudėtingiausią pasaulyje ralį iškeliaus rekordinis kiekis Lenkijos lenktynininkų, todėl nenuostabu, kad šiemet surengto „Verva Street“ Racing“ tema buvo Dakaro ralis.