Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šeštasis ir septintas dešimtmetis buvo auksinis JAV automobilių industrijos amžius. Netradicinių formų, galingi, prabangūs ir komfortiški automobiliai buvo dievinami visame pasaulyje.
Nors populiarumu labiausiai mėgavosi tik keletas amerikietiškų automobilių, tačiau prie jų reikėtų pridėti ir dar vieną. Prieš pristatant šį automobilį, reikėtų pridurti, jog jis buvo skirtas paprastiems žmonėms, kurie kiekvieną mielą dieną į darbą keliasi šeštą ryto ir iš jo grįžta šeštą vakaro.
Jis turėjo pakankamai erdvų interjerą, kuriame tilptų gausi šeimyna, turėjo ir aštuonių cilindrų variklį, kuris priversdavo šį automobilį judėti į priekį. Tačiau dabartinis šio „Buick“ savininkas teigia, jog į automobilį reikia pažiūrėti truputėlį kitaip - tada jis savo charakterį pakeis žaibiškai.
Na, naujesnis ir galingesnis variklis visada sugeba pakeisti automobilio charakterį.
Šeštasis ir septintas dešimtmetis buvo auksinis JAV automobilių industrijos amžius. Netradicinių formų, galingi, prabangūs ir komfortiški automobiliai buvo dievinami visame pasaulyje.
Nors populiarumu labiausiai mėgavosi tik keletas amerikietiškų automobilių, tačiau prie jų reikėtų pridėti ir dar vieną. Prieš pristatant šį automobilį, reikėtų pridurti, jog jis buvo skirtas paprastiems žmonėms, kurie kiekvieną mielą dieną į darbą keliasi šeštą ryto ir iš jo grįžta šeštą vakaro.
Jis turėjo pakankamai erdvų interjerą, kuriame tilptų gausi šeimyna, turėjo ir aštuonių cilindrų variklį, kuris priversdavo šį automobilį judėti į priekį. Tačiau dabartinis šio „Buick“ savininkas teigia, jog į automobilį reikia pažiūrėti truputėlį kitaip - tada jis savo charakterį pakeis žaibiškai.
Na, naujesnis ir galingesnis variklis visada sugeba pakeisti automobilio charakterį.