Victoras – tai žmogus, kuris vairavimą vadina darbu ir gyvenimu vienu metu. Jis pristatinėja įrangą naftos pramonės įmonėms, o tai reiškia, kad kiekvieną dieną jis praleidžia keliaudamas po skirtingas Vajomingo, Šiaurės Dakotos ir Virdžinijos apylinkes. Apskritai, per metus jis nuvažiuoja apie 200 tūkst. kilometrų – ir taip kasmet.
Atsižvelgdamas į savo darbo pobūdį, jis 2007 metais įsigijo japonišką „Toyota Tundra“ pikapą. Praėjus aštuoneriems metams, automobilio odometras rodė, kad „Tundra“ nuvažiavo milijoną mylių – arba 1,6 mln. kilometrų.
„Toyota“, pastebėjusi šį atvejį, ne tik pasveikino Victorą. Japonų gamintoja taip pat nusprendė jam padovanoti naujutėlę „Toyota Tundra“, o senąjį modelį paėmė detaliai analizei. Pasirodo, automobilį skrupulingai ištyrinėję „Toyota“ inžinieriai neturėjo prie ko prikibti – „Tundra“ buvo puikios techninės būklės.
Sunku patikėti, bet dovanų gautą „Tundrą“ Victoras pasiliko asmeniniam naudojimui, o darbo reikmėms 2014-aisiais įsigijo dar vieną „Toyota Tundra“. Vėl su V8 varikliu, vėl ne pačios įmantriausios komplektacijos – ir šiemet Victoro vairuojama „Tundra“ vėl peržengė 1 mln. mylių ribą.
Pranešama, kad įspūdingą atstumą įveikusi „Tundra“ iki šiol naudoja visiškai originalų variklį. Per visą eksploatacijos laikotarpį vyrui teko remontuoti generatorių ir pavarų dėžę, o visi kiti komponentai liko originalūs.
Kai Victoras pirmą kartą peržengė milijono mylių ribą, „Toyota“ ne tik paspaudė jam ranką, bet ir padovanojo naują automobilį. Tačiau šį kartą japonų gamintoja į tai žiūri nebe kaip į išskirtinę progą. Vis dėlto „Toyota“ bendruomenės nariai svarsto, kad gamintojas vėl turėtų įvertinti vyro ištikimybę ir padovanoti jam dar vieną „Tundrą“.
Juk toks klientas – tai ne tik žmogus, pasitikintis konkretaus gamintojo technika, bet ir gyva reklama, kurią sunku nusipirkti. Kiek automobilių gali atlaikyti 1,6 mln. kilometrų? O kiek gali tai padaryti du kartus – su tuo pačiu žmogumi prie vairo?