Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį Suzukos trasoje (Japonija) surengtos 17-osios šio „Formulės 1“ sezono lenktynės, kurias įtikinamai laimėjo suomis Valtteri Bottas, o „Mercedes“ komanda užsitikrino konstruktorių taurę.
V.Bottas startavo tik trečias, bet jau pirmuose metruose aplenkė abu „Ferrari“ pilotus – vokietį Sebastianą Vettelį ir monakietį Charlesą Leclercą. Šie startavo itin prastai. S.Vettelis netgi buvo įtariamas dėl pernelyg ankstyvo starto, bet išvengė baudos, o C.Leclercas susidūrė su olandu Maxu Verstappenu („Red Bull“), pažeidė priekinį sparną, buvo priverstas anksti pasikeisti padangas ir prarado viltis kovoti dėl vietos ant podiumo. M.Verstappeno lenktynės baigėsi po 17 ratų, o teisėjai pažadėjo ištirti avariją jau po finišo, nors iš karto po incidento buvo skelbta, kad tyrimas net nebus pradėtas.
„Nors kartą gerai startavome ir tada Charlesas įvažiavo į mano bolidą. Aš nežinau, ką galėjau padaryti kitaip. Visi žinome, kad važiuodami paskui varžovą prarandame prispaudžiamąją galią. Tai negali būti Charleso pasiteisinimas, nes tai žino kiekvienas pilotas. Keisčiausia tai, kad teisėjai iš pradžių net nenorėjo tirti avarijos. Mano visas bolidas suniokotas, jo šonuose – skylės. Ką dar turi padaryti Charlesas, kad gautų baudą? Mėgstu kietą kovą, bet nemanau, kad tai buvo leistinas manevras. Aš tai vertinu kaip taisyklių pažeidimą ir neatsakingą vairavimą“, - teigė M.Verstappenas.
Tuo tarpu C.Leclercas po lenktynių buvo lakoniškas: „Nežinau, kaip tai atrodė iš išorės. Man, sėdint bolide, sunku viską įvertinti. Nežinau, ar gausiu baudą. Turiu pažiūrėti pakartojimą.“
Teisėjai pranešė, kad 11 val. Lietuvos laiku laukė M.Verstappeno ir C.Leclerco savo kambaryje. Tyrimas truko beveik pusantros valandos, kol nuspręsta monakiečiui skirti net 2 baudas.
C.Leclercas gavo 5 sek. baudą už susidūrimą su M.Verstappenu, o dar 10 sek. bauda jam skirta už nesaugų važiavimą su pažeistu bolidu, kai jo priekinio sparno dalys lėkė tiesiai į L.Hamiltono bolidą. Po šių baudų C.Leclercas iš 6-os vietos nukrito į 7-ą, o jo buvusi pozicija atiteko australui Danieliui Ricciardo.
Sekmadienį Suzukos trasoje (Japonija) surengtos 17-osios šio „Formulės 1“ sezono lenktynės, kurias įtikinamai laimėjo suomis Valtteri Bottas, o „Mercedes“ komanda užsitikrino konstruktorių taurę.
V.Bottas startavo tik trečias, bet jau pirmuose metruose aplenkė abu „Ferrari“ pilotus – vokietį Sebastianą Vettelį ir monakietį Charlesą Leclercą. Šie startavo itin prastai. S.Vettelis netgi buvo įtariamas dėl pernelyg ankstyvo starto, bet išvengė baudos, o C.Leclercas susidūrė su olandu Maxu Verstappenu („Red Bull“), pažeidė priekinį sparną, buvo priverstas anksti pasikeisti padangas ir prarado viltis kovoti dėl vietos ant podiumo. M.Verstappeno lenktynės baigėsi po 17 ratų, o teisėjai pažadėjo ištirti avariją jau po finišo, nors iš karto po incidento buvo skelbta, kad tyrimas net nebus pradėtas.
„Nors kartą gerai startavome ir tada Charlesas įvažiavo į mano bolidą. Aš nežinau, ką galėjau padaryti kitaip. Visi žinome, kad važiuodami paskui varžovą prarandame prispaudžiamąją galią. Tai negali būti Charleso pasiteisinimas, nes tai žino kiekvienas pilotas. Keisčiausia tai, kad teisėjai iš pradžių net nenorėjo tirti avarijos. Mano visas bolidas suniokotas, jo šonuose – skylės. Ką dar turi padaryti Charlesas, kad gautų baudą? Mėgstu kietą kovą, bet nemanau, kad tai buvo leistinas manevras. Aš tai vertinu kaip taisyklių pažeidimą ir neatsakingą vairavimą“, - teigė M.Verstappenas.
Tuo tarpu C.Leclercas po lenktynių buvo lakoniškas: „Nežinau, kaip tai atrodė iš išorės. Man, sėdint bolide, sunku viską įvertinti. Nežinau, ar gausiu baudą. Turiu pažiūrėti pakartojimą.“
Teisėjai pranešė, kad 11 val. Lietuvos laiku laukė M.Verstappeno ir C.Leclerco savo kambaryje. Tyrimas truko beveik pusantros valandos, kol nuspręsta monakiečiui skirti net 2 baudas.
C.Leclercas gavo 5 sek. baudą už susidūrimą su M.Verstappenu, o dar 10 sek. bauda jam skirta už nesaugų važiavimą su pažeistu bolidu, kai jo priekinio sparno dalys lėkė tiesiai į L.Hamiltono bolidą. Po šių baudų C.Leclercas iš 6-os vietos nukrito į 7-ą, o jo buvusi pozicija atiteko australui Danieliui Ricciardo.