„Honda” siekia, jog vandeniliu varomųautomobiliųvairavimopatirtis nesiskirtųnuobenzininiųar dyzelinių automobilių. Clarity Fuel Cell modelyje kuro bakai bei jėgainė išdėstyti taip, jog automobilio salone telpa 5 keleiviai, o mašina tiek vidumi, tiek išore nesiskiria nuo įprastosavo klasės sedano.
„Honda” Clarity Fuel Cell automobiliai Europoje dalyvauja HyFIVE projekte, kurio tikslas bandyti vandenilinius automobilius realaus eismo sąlygomis bei skatinti jiems reikalingos infrastruktūros diegimą. Projekto metu 185 vandeniliu varomi automobiliai važinės Austrijos, Danijos, Vokietijos, Švedijos, Italijos bei Jungtinės Karalystės keliuose.
Vandeniliu varomi „Honda” Clarity Fuel Cell modeliai važinės Londono bei Kopenhagos gatvėmis. Japonijoje šie automobiliai vartotojus pasiekė praėjusių metų pavasarį, vairuotojus JAV-gruodžio mėnesį. Per metus planuojama pagaminti 200 Clarity Fuel Cell automobilio vienetų.
„Ateities technologijų tyrimai itin svarbūs „Honda” veikloje. 1997 metais „Honda” viena pirmųjų pasaulyje pristatė hibridinį automobilį, o šiandien yra viena iš vandeniliu varomų automobilių mokslinių tyrimų lyderių. Clarity Fuel Cell atspindi kompanijos ryžtą ne tik kurti rytojaus automobilius, bet ir suprasti, kaip vairuosime po 20-30 metų” - teigė „Honda” Lietuvoje atstovaujančios bendrovės UAB „Nippon Auto” generalinis direktorius Ignas Daublys.
Clarity Fuel Cell ratus suka 103 kW (140 arklio galių) elektrinis variklis, o vandenilio dujos naudojamos elektros energijai gaminti. Kuro bako pakanka nuvažiuoti 589 kilometrus. Pripildyti baką trunka vos 3minutes- tai vienas didžiausiųvandeniliuvaromųautomobiliųprivalumųprieš elektromobilius, kurių baterijų įkrovimas trunka kelias valandas.
Vandeniliu varomi „Honda” Clarity Fuel Cell modeliai važinės Londono bei Kopenhagos gatvėmis. Japonijoje šie automobiliai vartotojus pasiekė praėjusių metų pavasarį, vairuotojus JAV-gruodžio mėnesį. Per metus planuojama pagaminti 200 Clarity Fuel Cell automobilio vienetų.
„Ateities technologijų tyrimai itin svarbūs „Honda” veikloje. 1997 metais „Honda” viena pirmųjų pasaulyje pristatė hibridinį automobilį, o šiandien yra viena iš vandeniliu varomų automobilių mokslinių tyrimų lyderių. Clarity Fuel Cell atspindi kompanijos ryžtą ne tik kurti rytojaus automobilius, bet ir suprasti, kaip vairuosime po 20-30 metų” - teigė „Honda” Lietuvoje atstovaujančios bendrovės UAB „Nippon Auto” generalinis direktorius Ignas Daublys.
Clarity Fuel Cell ratus suka 103 kW (140 arklio galių) elektrinis variklis, o vandenilio dujos naudojamos elektros energijai gaminti. Kuro bako pakanka nuvažiuoti 589 kilometrus. Pripildyti baką trunka vos 3minutes- tai vienas didžiausiųvandeniliuvaromųautomobiliųprivalumųprieš elektromobilius, kurių baterijų įkrovimas trunka kelias valandas.