Po to, kai tarptautinė automobilių sporto federacija nusprendė nutraukti „Group B“ čempionatą, daugelis ralyje dalyvavusių gamintojų buvo palikti ant ledo. „Audi“, „Peugeot“ ir „MG“ nenorėdami investuoti milžiniškas sumas į visiškai naujo bolido kūrimą - tiesiog pasitraukė ir vietą užleido kitiems.
1987 metais startavusiame naujo formato WRC čempionate dalyvavo „Mazda 323“, „Ford Sierra XR4x4“, „Ford Sierra RS Cosworth“, „BMW M3“, „Opel Kadett GSi“, „Renault 11 Turbo“ ir „Lancia Delta Integrale“. Kadangi „Lancia“ inžinierių paruoštas automobilis buvo tinkamiausias pasaulio ralio čempionatui, nenuostabu, jog jis įveikė visus savo varžovus ir pakankamai lengvai iškovojo pirmąjį čempiono titulą.
Nuo pat 1987 iki 1992 metų, kai „Lancia“ nusprendė pasitraukti iš pasaulio ralio čempionato, italai nuolatos šį automobilį tobulino. Per penkerius metus automobilio priekinių ir galinių ratų provėža praplatėjo 6 centimetrais, bendras automobilio plotis padidėjo 8 centimetrais. Tuo tarpu 2.0 litrų turbo-benzininis variklis tapo maždaug 19 procentų galingesnis.
Nuo pat pasirodymo 1987 metais, „Delta HF Integrale“ naudojo tą pačią keturių varančiųjų ratų sistemą. Keitėsi tik pakabos ir diferencialų konfigūracija.
Nors „Lancia“ apie sugrįžimą į pasaulio ralio čempionatą net negalvoja, tačiau tik galima įsivaizduoti ką šis gamintojas galėtų padaryti gavęs tinkamą finansavimą. Galbūt „Lancia“ vėl taptų pasaulio ralio čempione?
Taigi, norėdami pagerbti vieną geriausių WRC bolidų, pasižiūrėkime net 50 minučių trukmės vaizdo reportažą, kuriame išvysite kaip buvo konstruojamas daugybę pergalių iškovojusi „Lancia Delta Group A“.