Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šios dailios „FD“ savininkas, Džefas, automobilizmo liga susirgo dar sėdėdamas mokyklos suole. Jau tada jis norėjo turėti šaunią sportišką mašiną, tad tuo metu jo kriterijus puikiai atitiko „Honda CRX“.
Tai buvo ne tik jo pirmoji mašina, bet ir pirmasis jo projektas. Bet neilgai truko simpatija „Hondai“, kuri užgeso ir vaikinas užsigeidė kai ko įspūdingesnio. O papildoma priežastis atsisveikinti su „Honda“ buvo šio automobilio populiarumas tarp vagių, niekada nežinai kada atsikėlęs ryte gali neberasti savo „Hondos“. O štai tas įspūdingesnis, Džefo trokštamas automobilis buvo „Mazda RX-7 FD“, tai nesenstančio dizaino kultinis automobilis pamėgtas daugelio entuziastų.
Savo pirmąją „RX-7“, Džefas nusipirko iškart, kai pardavė „CRX". Tai buvo raudonas, 1993 metais pagamintas „RX-7" modelis. Likimo ironija, bet vieną naktį, praėjus vos porai savaičių po automobilio įsigijimo, jis buvo nuvarytas . Vaikinui neliko nieko kito, kaip tik pradėti dairytis dar vienos „RX-7“, jis norėjo identiško automobilio, koks buvo pavogtas. Tik nuleidus kriterijų kartelę, automobilį pagaliau pavyko surasti.
Džefo geras draugas, šią „Mazda“ nusipirko maždaug 1997 metais. Po poros mėnesių jis nutarė parduoti automobilį vaikinui vardu Bilas. Tačiau Bilas, automobiliu pasidžiaugė apie 6 valandas, kadangi iškart po įsigijimo nuvažiavo pasipuikuoti prie naktinio klubo. Tai tikrai nebuvo pats geriausias klubas mieste, kadangi išėjus iš klubo į lauką, automobilis jau buvo dingęs. Pavogtas automobilis buvo rastas po poros savaičių numestas vienoje gatvėje, tiksliau tai buvo tik kėbulas su keliais likusiais laidais ir iššovusiomis oro pagalvėmis. Tokį nuniokotą automobilį iš draudimo kompanijos nusipirko „JPR Imports“ dirbtuvių savininkas, Filipas, kuris vargais negalais prikėlė šią „Mazdą“ antram gyvenimui. Filipas panaudojo dalis iš kitų sudaužytų „RX-7“ automobilių, kurie buvo jo aikštelėje. Netrukus automobilis vėl stovėjo ant ratų ir per kelis metus įgijo estetinį vaizdą. Ir ties šia vieta atsirado Džefas, kuris įsigijo automobilį ir užbaigė remonto, bei pradėjo tobulinimo darbus.
Pirmiausiai Džefas pakeitė automobilio variklį nauju. Kadangi senasis po poros mėnesių tiesiog užkalė. Pirmoji modifikacija : Buvo pakeistas senasis vairas su suplyšusia oro pagalve į naują „MOMO Millennium“ vairą. Išorėje vaikinas sumontavo „Veilside“ kėbulo apdailos komplektą ir sumontavo „C-West“ firmos priekinius žibintus, kurie pagaminti iš anglies pluošto. Agresyviai automobilis ne tik atrodo, bet ir važiuoja. Po variklio gaubtu buvo perdaryta turbokompresorių sistema, bei įdiegtos kitos modifikacijos. Viso šio vargo rezultatas : įvairūs prizai ir trofėjai iš automobilių parodų, pastarieji pakurstė vaikiną pasiryžti kardinalesnėms mašinos modifikacijoms.
Darbai prasidėjo nuo variklio galios didinimo, sumontuotas naujas „Greddy“ turbokompresorius, padaryta unikali kuro magistralė, suomontuoti 1600cc purkštukai. Tolimesni patobulinimai buvo transmisijoje, čia sumontuotas „KAAZ“ blokuotas reduktorius bei perdaryti pavarų dėžės perdavimai. Veliau vaikinas automobilį davė pabaigti vienoms dirbtuvėms iš Niudžersio, JAV kur buvo atlikti visi audio sistemos darbai, perdažytas kėbulas bei perdarytas interjeras į tokį kokį matote dabar. Darbai užtruko pakankamai ilgai, kol galiausiai Džefas buvo patenkintas rezultatu. Žinoma visa tai kainavo vaikinui gražaus pinigėlio, iki šios dienos į automobilį buvo investuota per 100 tūkstančių JAV dolerių.
Džefas nusipirko tokį automobilį, kokio niekas net už pinigus neimtų, tačiau šitaip jis sukūrė asmeninį šedevrą. Daug teko išleisti, kad vaikino vizija taptu realybe ir iš nuniokotas metalo laužas taptu vienu įdomiausiu kada nors matytų „RX-7“.
*Šaltinis - „ImportTuner"
Šios dailios „FD“ savininkas, Džefas, automobilizmo liga susirgo dar sėdėdamas mokyklos suole. Jau tada jis norėjo turėti šaunią sportišką mašiną, tad tuo metu jo kriterijus puikiai atitiko „Honda CRX“.
Tai buvo ne tik jo pirmoji mašina, bet ir pirmasis jo projektas. Bet neilgai truko simpatija „Hondai“, kuri užgeso ir vaikinas užsigeidė kai ko įspūdingesnio. O papildoma priežastis atsisveikinti su „Honda“ buvo šio automobilio populiarumas tarp vagių, niekada nežinai kada atsikėlęs ryte gali neberasti savo „Hondos“. O štai tas įspūdingesnis, Džefo trokštamas automobilis buvo „Mazda RX-7 FD“, tai nesenstančio dizaino kultinis automobilis pamėgtas daugelio entuziastų.
Savo pirmąją „RX-7“, Džefas nusipirko iškart, kai pardavė „CRX". Tai buvo raudonas, 1993 metais pagamintas „RX-7" modelis. Likimo ironija, bet vieną naktį, praėjus vos porai savaičių po automobilio įsigijimo, jis buvo nuvarytas . Vaikinui neliko nieko kito, kaip tik pradėti dairytis dar vienos „RX-7“, jis norėjo identiško automobilio, koks buvo pavogtas. Tik nuleidus kriterijų kartelę, automobilį pagaliau pavyko surasti.
Džefo geras draugas, šią „Mazda“ nusipirko maždaug 1997 metais. Po poros mėnesių jis nutarė parduoti automobilį vaikinui vardu Bilas. Tačiau Bilas, automobiliu pasidžiaugė apie 6 valandas, kadangi iškart po įsigijimo nuvažiavo pasipuikuoti prie naktinio klubo. Tai tikrai nebuvo pats geriausias klubas mieste, kadangi išėjus iš klubo į lauką, automobilis jau buvo dingęs. Pavogtas automobilis buvo rastas po poros savaičių numestas vienoje gatvėje, tiksliau tai buvo tik kėbulas su keliais likusiais laidais ir iššovusiomis oro pagalvėmis. Tokį nuniokotą automobilį iš draudimo kompanijos nusipirko „JPR Imports“ dirbtuvių savininkas, Filipas, kuris vargais negalais prikėlė šią „Mazdą“ antram gyvenimui. Filipas panaudojo dalis iš kitų sudaužytų „RX-7“ automobilių, kurie buvo jo aikštelėje. Netrukus automobilis vėl stovėjo ant ratų ir per kelis metus įgijo estetinį vaizdą. Ir ties šia vieta atsirado Džefas, kuris įsigijo automobilį ir užbaigė remonto, bei pradėjo tobulinimo darbus.
Pirmiausiai Džefas pakeitė automobilio variklį nauju. Kadangi senasis po poros mėnesių tiesiog užkalė. Pirmoji modifikacija : Buvo pakeistas senasis vairas su suplyšusia oro pagalve į naują „MOMO Millennium“ vairą. Išorėje vaikinas sumontavo „Veilside“ kėbulo apdailos komplektą ir sumontavo „C-West“ firmos priekinius žibintus, kurie pagaminti iš anglies pluošto. Agresyviai automobilis ne tik atrodo, bet ir važiuoja. Po variklio gaubtu buvo perdaryta turbokompresorių sistema, bei įdiegtos kitos modifikacijos. Viso šio vargo rezultatas : įvairūs prizai ir trofėjai iš automobilių parodų, pastarieji pakurstė vaikiną pasiryžti kardinalesnėms mašinos modifikacijoms.
Darbai prasidėjo nuo variklio galios didinimo, sumontuotas naujas „Greddy“ turbokompresorius, padaryta unikali kuro magistralė, suomontuoti 1600cc purkštukai. Tolimesni patobulinimai buvo transmisijoje, čia sumontuotas „KAAZ“ blokuotas reduktorius bei perdaryti pavarų dėžės perdavimai. Veliau vaikinas automobilį davė pabaigti vienoms dirbtuvėms iš Niudžersio, JAV kur buvo atlikti visi audio sistemos darbai, perdažytas kėbulas bei perdarytas interjeras į tokį kokį matote dabar. Darbai užtruko pakankamai ilgai, kol galiausiai Džefas buvo patenkintas rezultatu. Žinoma visa tai kainavo vaikinui gražaus pinigėlio, iki šios dienos į automobilį buvo investuota per 100 tūkstančių JAV dolerių.
Džefas nusipirko tokį automobilį, kokio niekas net už pinigus neimtų, tačiau šitaip jis sukūrė asmeninį šedevrą. Daug teko išleisti, kad vaikino vizija taptu realybe ir iš nuniokotas metalo laužas taptu vienu įdomiausiu kada nors matytų „RX-7“.
*Šaltinis - „ImportTuner"