„Pagaliau prasidėjo Dakaras! Viskas šiandien buvo gerai, navigacija gana lengva, važiavom sklandžiai, po truputį didinom tempą. Pamažu greitėdami aplenkėm kelis varžovus. Apskritai, labai smagus greičio ruožas. Daug tokių kontrolinių taškų, kuriuos paimti paprasta, jie išdėstyti labai aiškiai. Vienoje vietoje kelias sekundes praleidom, kai taško per kelis metrus nepaėmėm – turėjom daryti ratą ir apsisukti. Bet apšilimas geras, užskaitom. Dabar labai gerai jaučiuosi“, – finiše džiūgavo „Agrorodeo“ komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas.
Bendroje automobilių įskaitoje greičiausias buvo katarietis Nasseras Al-Attiyah. Antras liko praėjusių metų Dakaro nugalėtojas iš Ispanijos Carlosas Sainzas, trečias – lenkas Jakubas Przygonskis.
Pirmasis etapas gerai susiklostė ir kitoms lietuviškoms komandoms. Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu užėmė 20-ą vietą, o Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu – 24-ą.
Dakaro ralyje dalyvauja ir du motociklininkai iš Lietuvos. KTM techniką vairuojantiems sportininkams pirmoji diena susiklostė skirtingai: Arūnas Gelažninkas be didesnių nesklandumų atvažiavo į finišą 55-oje vietoje, o Balys Bardauskas kartą nuvirto, išsikrovė jo navigacinio prietaiso baterija ir finišą jis galiausiai pasiekė 105-oje pozicijoje.
Antradienį sportininkų laukia kur kas ilgesnis maršrutas – iš viso jie įveiks 553 km, iš kurių 342 km – greičio ruožas. Startavę Pisko miesto bivake, jie finišuos San Chuan de Markonoje. Dakare paprastai pirmieji važiuoja motociklininkai ir keturračių vairuotojai, tačiau antradienį pirmi startuos automobilių ekipažai – jų šturmanų laukia sudėtinga užduotis naviguojant.
Pirmasis Dakaro ralio greičio ruožas neretai pavadinamas prologu – jis būna trumpesnis nei vyksiantys vėliau. Tačiau tai toli gražu nereiškia, kad jis – paprastesnis. 84 kilometrų trukmės etape jau pasitraukė pirmieji sportininkai, tačiau visi jame startavę lietuviai finišą pasiekė. „Agrorodeo“ komandos ekipažas su „Toyota Hilux“, Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu, finišo liniją pasiekė aukščiausioje vietoje – 17-oje.
Vos išlipusį iš automobilio V. Žalą pakalbino oficialūs Dakaro ralio žurnalistai, o netrukus sportininką apsupo lietuviai.
„Šiandien pirmas greičio ruožas, tad važiavom ramiai, nesidraskėm – viskas pagal planą. Buvo daug greitų vietų, kur turi arba labai rizikuoti, arba pasisaugoti – akmenuotose upių vagose buvo galima prisidaryti problemų“, – stovėdamas Dakaro finišo zonoje įspūdžiais dalijosi V. Žala.
Pirmasis Dakaro ralio etapas vyko kitaip nei buvo planuota – automobilių įskaitos dalyvių startas atidėtas daugiau nei valanda, nes prieš juos startavę motociklininkai trasoje užtruko ilgiau nei skaičiavo organizatoriai. Šis etapas buvo panašus į vieną iš pernykščių, tik kad važiuoti reikėjo į kitą pusę.
Pirmasis Dakaro ralio greičio ruožas neretai pavadinamas prologu – jis būna trumpesnis nei vyksiantys vėliau. Tačiau tai toli gražu nereiškia, kad jis – paprastesnis. 84 kilometrų trukmės etape jau pasitraukė pirmieji sportininkai, tačiau visi jame startavę lietuviai finišą pasiekė. „Agrorodeo“ komandos ekipažas su „Toyota Hilux“, Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu, finišo liniją pasiekė aukščiausioje vietoje – 17-oje.
Vos išlipusį iš automobilio V. Žalą pakalbino oficialūs Dakaro ralio žurnalistai, o netrukus sportininką apsupo lietuviai.
„Šiandien pirmas greičio ruožas, tad važiavom ramiai, nesidraskėm – viskas pagal planą. Buvo daug greitų vietų, kur turi arba labai rizikuoti, arba pasisaugoti – akmenuotose upių vagose buvo galima prisidaryti problemų“, – stovėdamas Dakaro finišo zonoje įspūdžiais dalijosi V. Žala.
Pirmasis Dakaro ralio etapas vyko kitaip nei buvo planuota – automobilių įskaitos dalyvių startas atidėtas daugiau nei valanda, nes prieš juos startavę motociklininkai trasoje užtruko ilgiau nei skaičiavo organizatoriai. Šis etapas buvo panašus į vieną iš pernykščių, tik kad važiuoti reikėjo į kitą pusę.