Neaplenkė ir gedimai
Lenktynininkas aiškino, kad būtent septintajame greičio ruože nusileidus nuo tramplino nuo smūgio nusimovė turbokompresoriaus žarna, dėl ko komandos „Škoda Fabia R5“, kaip teigė V. Žala, trasos finišą pasiekė tokiu tempu, lyg lenktynininkai važiuotų ne „Samsonas Rally Around 7 Lakes“ greičio ruožuose, o keliautų į sodą.
Tiesa, „Agrorodeo“ pilotas pripažino, kad nuotykiai tęsėsi iki pat varžybų finišo, mat net ir paskutiniajame greičio ruože sąlygos komandos nelepino ir tik dar labiau kėlė įtampą.
„Trasos Zarasuose buvo labai techniškos ir reikalaujančios ypatingo tikslumo, o paskutinysis naktinis greičio ruožas pareikalavo nemažai nervų. Paskutiniam greičio ruože viskas vyko taip, kaip neturėjo vykti. Prieš pat paskutinįjį startą pradėjo lyti, tuo tarpu papildomų žibintų tvirtinimo taškai išsibalansavo po ankstesnių smūgių nuo tramplynų. Vis dėlto, po įtemptų varžybų pasiekti finišą yra neapsakomai geras jausmas“, – pasakojo V. Žala.
Čempionato kulminacija
Lenktynininkas teigė, kad nepaisant nesibaigiančių nuotykių Zarasuose, šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionatas ėjosi lyg iš natų. Kadangi dėl pasaulyje ir Lietuvoje kilusios pandemijos net keli čempionato etapai buvo atšaukti, dėl čempionų titulo kovojančios komandos varžėsi keturiuose įskaitiniuose etapuose, o jau po pirmųjų dviejų „Agrorodeo“ komanda pelnė pakankamai didelę taškų persvarą prieš varžovus.
V. Žala juokėsi, kad atvažiavus į Zarasus planas važiuoti ramiai vėl neišdegė, tačiau vakaro pabaigoje jiedu su šturmanu Andris Malnieks pasiekė tikslą ir iškovojo 2020-ųjų Lietuvos automobilių ralio čempionų titulus.