• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ankstyvą trečiadienio rytą Vilniaus klube “Loftas” savo ketinimus dalyvauti 2016-ųjų metų Dakaro lenktynėse išreiškė jau trečiasis lietuvių ekipažas –inžinieriaus Dariaus Biesevičiaus dykumoms skirtą kūrinį pietų Amerikoje pilotuos Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas.

Pristatymo metu žurnalistams buvo parodytas ne tik naujas “Seat Leon” pagrindu pagaminto bolido dizainas, bet ir pristatyti komandos planai, bei pavadinimas.

Ankstyvą trečiadienio rytą Vilniaus klube “Loftas” savo ketinimus dalyvauti 2016-ųjų metų Dakaro lenktynėse išreiškė jau trečiasis lietuvių ekipažas –inžinieriaus Dariaus Biesevičiaus dykumoms skirtą kūrinį pietų Amerikoje pilotuos Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas.

Pristatymo metu žurnalistams buvo parodytas ne tik naujas “Seat Leon” pagrindu pagaminto bolido dizainas, bet ir pristatyti komandos planai, bei pavadinimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


1


“bee DAKAR” pasivadinusi ekipa vadovausis komandiška mažų bitučių strategija ir sudėtingiausią pasaulio maratoną bandys įveikti vos 210 arklio galių išvystančiu, 1,9 Tdi varomu bolidu. Maža to – jų tikslas visą kelionę naudoti ekologiškus “Neste” gaminamus “NEXTBTL” degalus. “NEXTBTL” – tai antros kartos biodyzelinas, kuris gaminamas iš organinių atliekų ir savo savybėmis ne tik, kad nenusileidžia tradiciniams degalams, bet ir kai kuriais parametrais lenkia.

T3 grupėje varžytis žadanti komanda tikisi pasiekti maratono finišą ir kelia sau podiumo tikslus grupėje ir tuo pačiu išskirtinėje, alternatyvios energijos taurėje – “Challenge NRJ”. Pastarojoje savo dalyvavimą jau patvirtino ir “Toyota” gamyklinė komanda, tad Prienuose pagamintas automobilis akis į akį susidurs su visa japonų gamyklos galybe.

REKLAMA


2


Nors tai pirmasis šio ekipažo startas Dakare, komandoje netrūksta ilgametės patirties. Vaidotas Žala šiemet ralio trasose įrodė, kad yra vienas greičiausių Lietuvos lenktyninkų ir sau į pagalbą pasikvietė bene daugiausiai patirties sukaupusį bekelės šturmaną Saulių Jurgelėną. Žymiausias Lietuvos automobilių sporto mechanikas ir inžinierius Darius Biesevičius šiam ekipažui patikėjo savo unikalų kūrinį – specialiai Dakaro maratonui sukonstruotą automobilį.
“Nuo pat pradžių kūriau automobilį T3 grupės įskaitai ir esu įsitikinęs, kad jis bus konkurencingas. Šiai dienai testuose automobilis prasuko virš 3000 kilometrų ir įrodė konstrukcijos patikimumą. Be abejo, buvo visokių gedimų ar nesklandumų, bet visi jie near kritiniai. Džiaugiuosi, kad būtent Vaidotas sutiko pilotuoti mano kūrinį”, - pasakojo Darius Biesevičius.

REKLAMA
REKLAMA

3


“Daug kam nėra žinoma, kad Dakaro maratone yra ne viena automobilių įskaita. Automobiliai yra skirstomi pagal leistinų patobulinimų lygį ir yra trys grupės, o kiekviena jų – į dar kelias klases. Nors mes startuosime ne pačioje pajėgiausioje grupėje, tai nereiškia, kad konkurencijos ten nebus.”, - pasakoja S. Jurgelėnas.

Anot Sauliaus, sprendimas rinktis ekologiškus “Neste” degalus yra neatsitiktinis: “Savo planą įveikti Dakarą mes vertiname labai realistiškai. Mes nesistumdysime su lyderiais bendroje įskaitoje, tačiau bandysime pavyti savo svorio kategorijos varžovus. Ieškodami inovatyvių sprendimų, kurie praturtintų ir taip unikalų Dariaus bolidą, mes atradome “NEXTBTL” – tai kuras, kuris dėka savo technologijos leis mums generuoti daugiau galios ir turėti mažesnes kuro sąnaudas. Komandiškai, kaip bitutės, mes protu, strategija ir inovacijomis imsime atšiaurų ir barbarišką Dakaro pasaulį”.


Į Pietų Amerikoje vykstančias varžybas komanda sparnus kels jau lapkričio mėnesį, kai iš Prancūzijoje esančio uosto bus išplukdyta visa technika. Kartu su bolidu, bei techninio aptarnavimo sunkvežimiu, į kelionę leisis ir beveik trys tonos specialių, ekologiškų degalų.


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų