Naujoji žmona, švelniai tariant, buvo prastame stovyje. Didžioji dalis variklio skyriaus buvo bagažinėje, trūko langų, graužikai pasidarbavo ties elektros instaliacija. „3 mėnesius gulėjau po ja, du kart teko lupti lauk pavarų dėžę dėl gedimų, kol užsivedė ir praėjo techninę apžiūrą“, - pridūrė Vaidas.
Mūsų kraštuose pakankamai retą egzempliorių turėjęs Vaidas juo džiaugėsi maždaug dvejus metus. Kaip, kad sako pats Vaidas, automobilį aplankė sunkus gedimas. „Greičiausiai nuo senatvės trūko smagratis, o kadangi nei laiko, nei pinigų, nei noro lupti dėžę trečią kartą nebuvo, remontas buvo atidėtas neribotam laikui.“, - pasakoja Vaidas. Taip automobilis prastovėjo 1,5 metų.
Kaip ir kiekvienam automanui, taip ir Vaidui pradėjo spausti sąžinė. Pradėjus kaupti biudžetą automobilio remontui, vyras netikėtai pamatė skelbimą būtent šios „Audi“, kurios nuotraukas matote. „Kadangi daugybę metų seku skelbimus, kuriuose galima surasti senas Audi“, pamačius šį egzempliorių, nusprendžiau ją įsigyti ir paversti į „4000S“, bei senąjį modelį turėti kaip donorą“, - priduria Vaidas.
Naujasis automobilis buvo nuo pagrindų restauruotas, perrinktas, pakeistos visos pažeistos kėbulo dalys, perdažytas kita spalva bei įmestas „Audi 100 Turbo“ benzininis variklis, kurio rida siekė maždaug 150.000 km.
Štai ko prireikė „Audi 80“ konversijai į „Audi 4000“ :
El.valdomų langų, orlaidžių priekinėse duryse, el.reguliuojamų ir šildomų veidrodėlių, automatinės greičio palaikymo kontrolės, saugos strypų duryse, centrinio užrakto, rudo veliūro salono, „4000S“ modelio priekinės dalies, chromuotų detalių, galinio bamperio nuo kupė, naujos stabdžių sistemos, patvaresnių durų rankenėlių, pilnos išmetimo sistemos.
Ateities planai? Taip, Vaidas jų turi. Vyras sako, kad norėtų sumontuoti „Audi 200“ stabdžių sistemą, stebules su 5 skylėmis, kėbulą perdažyti į vyšninę spalvą.