• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po itin sėkmingo „BMW 325 CUP” lenktynių serijos starto, Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato („BaTCC“) organizatoriai sau išsikėlė dar vieną tikslą – sėkmingai išvystyti naują – „V1600“ – klasę, kurioje pačius pirmuosius žingsnius galėtų žengti pradedantieji sportininkai: tie, kurie dar ne iki galo supranta ir patį sporto mechanizmą, ir lenktyniavimo principus.
Kaip sako organizatoriai, ši įskaita subalansuota būtent tiems, kurie nori tiek suvokti lenktynes, tiek savo jėgas jose išmėginti. Žinoma, ši klasė skirta ir tiems kartingo gebėjimus išmėginusiems lenktynininkams, kurie nori žengti kitą žingsnį, papildydami automobilių sporto bendruomenės gretas.
„Henkell Grand Prix“ šeštadienis buvo ypatingas ne tik išskirtinėmis „BEC 6H” kovomis, bet ir „BMW 325 Cup” dalyvių gausa. Žinoma, kur gausu dalyvių – ten karštis ir nepakartojami pasistumdymai trasoje dėl pergalės.
„Žvelgiant į netikėtą „BMW 325 CUP“ klasės populiarumą Baltijos šalyse, akivaizdu, kad žiedinių lenktynių profesionalai linkę kovoti trasose vienoda technika, prioritetą teikdami lygiavertėms kovoms, o ne begalinėms investicijoms į skirtingą, brangią techniką, praleidžiant begalę valandų garažuose, taip leidžiant konkuruoti biudžetams, o ne technikai ir įgūdžiams,” – sakė „BaTCC“ direktorius Andis Meilandas.
„Lygiai taip pat, kaip ir stebėtinai greitai išaugusi „BMW“ serija, „V1600“ klasė turi itin didelį potencialą. Jau dabar juntame didelį susidomėjimą dalyvių tarpe visose Baltijos regiono valstybėse, Skandinavijoje. Tikiu, kad šiais metais dar išvysime daug skirtingos technikos: tiek artėjančiame etape šį savaitgalį „Parnu Summer Race“, tiek vėliau įvyksiančiose lenktynėse Kaune ir Rygoje,“ – sakė A. Meilandas.
Siekiant auginti žiedines lenktynes, ši įskaita laikoma vienodai svarbi visose Baltijos šalių valstybėse. Tikslas vienas – didinti žiedinių lenktynių bendruomenę. Ši ganėtinai riboto biudžeto įskaita – puiki priemonė to siekiant.
„V1600” – vieta, norintiems pradėti karjerą žiedinėse lenktynėse
„Iš tikrųjų mes labai apsidžiaugėme išgirdę apie šią klasę ir patį jos formatą. Ji leidžia jaunimui paprasčiau įžengti į automobilių sportą, kiek eliminuojant biudžetų „šoką“. Paprastai žvelgiant, ši klasė puikiai atitinka mūsų lūkesčius, kuriuos turime kalbant apie automobilių sportą, panašiai kaip „Briggs“ mono kartingo serijoje: čia pagrindinis dėmesys tenka įgūdžiams ir smagiai sportinei konkurencijai, o ne technikai ir jos galingumui.  Ši klasė – puiki terpė ir žingsnis nemenkai mūsų bendruomenės daliai,“ – sakė „Baltic Karting Academy“ vadovas Edvardas Grabliauskas. Šioje akademijoje vietą randa kiekvienas – nuo jauno kartingisto iki vyresnėlio, norinčio savo jėgas išmėginti šiame sporte, po truputį augant nuo kartingo sporto iki automobilių.
„Kadangi „V1600“ klasės automobiliai neturi labai jau daug galios, didžiausias „svoris“, siekiant rezultatų, tenka sportininkams.  Svarbus tampa kiekvienas veiksmas, kiekvienas posūkis. Taigi, važiuodamas šiuo automobiliu ir besivaržydamas būtent šioje klasėje, sportininkas gali išmokti pajusti automobilį, ugdyti įgūdžius priimti tinkamus sprendimus tam, kad tempas taptų kur kas geresnis”. Taip šią lenktynių seriją mato dabartinis „V1600” čempionato įskaitos lyderis Karlis Ozoliņšas.
„Aš nuoširdžiai viliuosi, kad greitu metu turėsiu kur kas daugiau konkurentų, su kuriais trasoje galėsiu smagiai pakovoti dėl pozicijų. Mano nuomone, ši įskaita turi tikrai didelį potencialą tapti panašia serija į „BMW 325”, surenkančia pilną starto rikiuotę. Aš tikrai ją rekomenduoju visai „žaliems sportininkams“, norintiems išmėginti savo jėgas, besivaržant su labiau patyrusiais sportininkais, besimokant iš jų. Labai smagi ir nebrangi lenktynių serija,“ – juokėsi Latvijos sportininkas.
Šioje įskaitoje paprastai varžosi automobiliai, pagaminti ne seniau, nei 2000 metais ir kurių variklių darbinis tūris neviršija 1600 cm3. Taip pat, šios lenktynių serijos technikai taikomas specialus svorio-galios koeficientas, taip žaidimo taisykles padarant dar palankesnėmis sportinei, o ne technikos, kovai. Apibrėžiamos ir padangos, kurios šiuo metu – „Nankang“, 15 colių diametro. Atsižvelgiant į automobiliams taikomus techninius reikalavimus, pilnai paruošto varžyboms bolido kaina gali svyruoti tarp 8000 ir 10000 eurų.
„V1600” – vieta, norintiems pradėti karjerą žiedinėse lenktynėse
Pagrindinė „V1600“ idėja ir pavyzdys pasiskolintas iš Suomijos žiedinių lenktynių čempionato, kur ši klasė – itin populiari daugiau kaip 10 metų. Kaskart starto rikiuotėje galima išvysti apie 20-25 dalyvių, tarp kurių  - tokie automobiliukai, kaip kad „Honda Civic“, „Mini One“, „Citroen C2“, „Toyota Yaris“, „Alfa Romeo 147“, „VW Lupo“, „Mazda 2“ ir kitų gamintojų mažyliai.
Šiais metais startavusi „V1600“ klasė po truputį įsibėgėja ir jos lyderis Karlis Ozoliņšas savo poziciją saugo kovodamas „Suzuki Swift“ automobiliu. Tiesa, „V1600” klasei tinkama technika galima varžytis ne tik trumpųjų nuotolių, bet ir „Nankang 2H” ištvermės lenktynėse.  Šioje serijoje gali varžytis vienas arba du sportininkai.
Norintiems sužinoti daugiau – organizatoriai pasiruošę atsakyti į visus kylančius klausimus el. paštu
[email protected] arba telefonu +371 28644446. Na, o artimiausios kovos sportininkų laukia jau šį sekmadienį, „Parnu Summer Race 2021” lenktynių metu „Porsche Ring“ trasoje (anksčiau žinoma kaip „Audru 24 ring“).
Dalyvių sąrašus galima rasti organizatorių internetiniame puslapyje
www.batcc.eu.

Po itin sėkmingo „BMW 325 CUP” lenktynių serijos starto, Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato („BaTCC“) organizatoriai sau išsikėlė dar vieną tikslą – sėkmingai išvystyti naują – „V1600“ – klasę, kurioje pačius pirmuosius žingsnius galėtų žengti pradedantieji sportininkai: tie, kurie dar ne iki galo supranta ir patį sporto mechanizmą, ir lenktyniavimo principus.
Kaip sako organizatoriai, ši įskaita subalansuota būtent tiems, kurie nori tiek suvokti lenktynes, tiek savo jėgas jose išmėginti. Žinoma, ši klasė skirta ir tiems kartingo gebėjimus išmėginusiems lenktynininkams, kurie nori žengti kitą žingsnį, papildydami automobilių sporto bendruomenės gretas.
„Henkell Grand Prix“ šeštadienis buvo ypatingas ne tik išskirtinėmis „BEC 6H” kovomis, bet ir „BMW 325 Cup” dalyvių gausa. Žinoma, kur gausu dalyvių – ten karštis ir nepakartojami pasistumdymai trasoje dėl pergalės.
„Žvelgiant į netikėtą „BMW 325 CUP“ klasės populiarumą Baltijos šalyse, akivaizdu, kad žiedinių lenktynių profesionalai linkę kovoti trasose vienoda technika, prioritetą teikdami lygiavertėms kovoms, o ne begalinėms investicijoms į skirtingą, brangią techniką, praleidžiant begalę valandų garažuose, taip leidžiant konkuruoti biudžetams, o ne technikai ir įgūdžiams,” – sakė „BaTCC“ direktorius Andis Meilandas.
„Lygiai taip pat, kaip ir stebėtinai greitai išaugusi „BMW“ serija, „V1600“ klasė turi itin didelį potencialą. Jau dabar juntame didelį susidomėjimą dalyvių tarpe visose Baltijos regiono valstybėse, Skandinavijoje. Tikiu, kad šiais metais dar išvysime daug skirtingos technikos: tiek artėjančiame etape šį savaitgalį „Parnu Summer Race“, tiek vėliau įvyksiančiose lenktynėse Kaune ir Rygoje,“ – sakė A. Meilandas.
Siekiant auginti žiedines lenktynes, ši įskaita laikoma vienodai svarbi visose Baltijos šalių valstybėse. Tikslas vienas – didinti žiedinių lenktynių bendruomenę. Ši ganėtinai riboto biudžeto įskaita – puiki priemonė to siekiant.
„V1600” – vieta, norintiems pradėti karjerą žiedinėse lenktynėse
„Iš tikrųjų mes labai apsidžiaugėme išgirdę apie šią klasę ir patį jos formatą. Ji leidžia jaunimui paprasčiau įžengti į automobilių sportą, kiek eliminuojant biudžetų „šoką“. Paprastai žvelgiant, ši klasė puikiai atitinka mūsų lūkesčius, kuriuos turime kalbant apie automobilių sportą, panašiai kaip „Briggs“ mono kartingo serijoje: čia pagrindinis dėmesys tenka įgūdžiams ir smagiai sportinei konkurencijai, o ne technikai ir jos galingumui.  Ši klasė – puiki terpė ir žingsnis nemenkai mūsų bendruomenės daliai,“ – sakė „Baltic Karting Academy“ vadovas Edvardas Grabliauskas. Šioje akademijoje vietą randa kiekvienas – nuo jauno kartingisto iki vyresnėlio, norinčio savo jėgas išmėginti šiame sporte, po truputį augant nuo kartingo sporto iki automobilių.
„Kadangi „V1600“ klasės automobiliai neturi labai jau daug galios, didžiausias „svoris“, siekiant rezultatų, tenka sportininkams.  Svarbus tampa kiekvienas veiksmas, kiekvienas posūkis. Taigi, važiuodamas šiuo automobiliu ir besivaržydamas būtent šioje klasėje, sportininkas gali išmokti pajusti automobilį, ugdyti įgūdžius priimti tinkamus sprendimus tam, kad tempas taptų kur kas geresnis”. Taip šią lenktynių seriją mato dabartinis „V1600” čempionato įskaitos lyderis Karlis Ozoliņšas.
„Aš nuoširdžiai viliuosi, kad greitu metu turėsiu kur kas daugiau konkurentų, su kuriais trasoje galėsiu smagiai pakovoti dėl pozicijų. Mano nuomone, ši įskaita turi tikrai didelį potencialą tapti panašia serija į „BMW 325”, surenkančia pilną starto rikiuotę. Aš tikrai ją rekomenduoju visai „žaliems sportininkams“, norintiems išmėginti savo jėgas, besivaržant su labiau patyrusiais sportininkais, besimokant iš jų. Labai smagi ir nebrangi lenktynių serija,“ – juokėsi Latvijos sportininkas.
Šioje įskaitoje paprastai varžosi automobiliai, pagaminti ne seniau, nei 2000 metais ir kurių variklių darbinis tūris neviršija 1600 cm3. Taip pat, šios lenktynių serijos technikai taikomas specialus svorio-galios koeficientas, taip žaidimo taisykles padarant dar palankesnėmis sportinei, o ne technikos, kovai. Apibrėžiamos ir padangos, kurios šiuo metu – „Nankang“, 15 colių diametro. Atsižvelgiant į automobiliams taikomus techninius reikalavimus, pilnai paruošto varžyboms bolido kaina gali svyruoti tarp 8000 ir 10000 eurų.
„V1600” – vieta, norintiems pradėti karjerą žiedinėse lenktynėse
Pagrindinė „V1600“ idėja ir pavyzdys pasiskolintas iš Suomijos žiedinių lenktynių čempionato, kur ši klasė – itin populiari daugiau kaip 10 metų. Kaskart starto rikiuotėje galima išvysti apie 20-25 dalyvių, tarp kurių  - tokie automobiliukai, kaip kad „Honda Civic“, „Mini One“, „Citroen C2“, „Toyota Yaris“, „Alfa Romeo 147“, „VW Lupo“, „Mazda 2“ ir kitų gamintojų mažyliai.
Šiais metais startavusi „V1600“ klasė po truputį įsibėgėja ir jos lyderis Karlis Ozoliņšas savo poziciją saugo kovodamas „Suzuki Swift“ automobiliu. Tiesa, „V1600” klasei tinkama technika galima varžytis ne tik trumpųjų nuotolių, bet ir „Nankang 2H” ištvermės lenktynėse.  Šioje serijoje gali varžytis vienas arba du sportininkai.
Norintiems sužinoti daugiau – organizatoriai pasiruošę atsakyti į visus kylančius klausimus el. paštu
[email protected] arba telefonu +371 28644446. Na, o artimiausios kovos sportininkų laukia jau šį sekmadienį, „Parnu Summer Race 2021” lenktynių metu „Porsche Ring“ trasoje (anksčiau žinoma kaip „Audru 24 ring“).
Dalyvių sąrašus galima rasti organizatorių internetiniame puslapyje
www.batcc.eu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų