Kitas, jau ragavęs „Arena Motor Show“ pergalės skonio drifteris yra Krzystof Romanowski. „PUZ Drift Team“ atstovas pilotuoja visiškai patrakusį „BMW“. Po kapotu ilsisi specialiai automobilių sportui skirtas „General Motors“ „LSX“ variklis, generuojantis per 600 arklio galių – šį agregatą galima įsigyti tik tiesiai iš gamyklos ir jam suteikiama 10 000 kilometrų garantija autosporto reikmėms. Itin agresyviu ir artimu važiavimu garsėjantis sportininkas 2014-aisiais jau lipo ant nugalėtojų pakylos, tad šį kart jo tikslai ne ką kuklesnis.
Dar vienas arenos čempionas tai lenkas Jakub Tatara – MUSK. Išgarsėjęs savo per pasaulį nusiritusiu filmu apie naktinius pasivažinėjimus Lenkijos keliais, Jakub jau džiaugėsi arenos čempiono titulu, tą kart įveikdamas Lietuvos drifto karalių Andrių Vasiliauską. Šį kart tikimasi išlaikyti intrigą ir vėl išvysti juodojo ir baltojo „BMW“ dvikovą, tiesa nuo pirmojo susitikimo abu konkurentai gerokai atnaujino techniką – Jakub savo „M3“ praturtino kompresoriumi, analogišką variklį naudosiantis Andrius – turbina, tad abu varijuoja ties 700-800 arklio galių riba.
Dar vienas koziris, kurį atskleidė renginio organizatoriai – Janis Eglite. Amerikietišką V formos aštuonių cilindrų jėgainę latvis praturtino dviem turbinomis ir visą praeitą sezoną intensyviai ir kruopščiai dirbo, bandydamas išgauti geriausią rezultatą. Dabar „Eglė“ jau pasiruošęs invazijai, o Lietuvai belieka tikėtis, jog šį brutalios technikos pilotą šalies drifto rinktinei sustabdyti pavyks.
Be išvardintų sportininkų, „Žalgirio“ arenos betonas taip pat sutiks ir visiems gerai žinomą „Concept Auto“ pilotą Ingus Jekabsons, per tūkstantį arklio galių valdantį Vents Pečaks ir Kaspars Sapals.