Nors N divizijos kūriniai nuo pat pirmosios akimirkos buvo kuriami galvojant apie išskirtinius europiečių reikalavimus, tačiau „Hyundai“ taip pat nepamiršo ypatingai gausių benzingalvių gretų Jungtinėse Valstijose, kuriose N divizijos padalinys leido rinktis iš „Veloster N“ ir „Elantra N“.
Jeigu „Veloster N“ yra vienas iš tų modelių, kuris Europoje nesulaukė didžiulio susidomėjimo, maždaug „Volkswagen Passat“ dydžio „Elantra N“ yra vienas iš tų N divizijos modelių, kurį mielai matytume Europoje.
2021 metais pirmą kartą pristatytas modelis, tikėtina, Europoje būtų kritikuojamas dėl prieštaringos išvaizdos, tačiau „Hyundai“ dizaineriams atsižvelgus į išsakytas pastabas, jie ne tik visapusiškai pakeitė priekinę automobilio dalį, bet ir atliko keletą papildomų patobulinimų, dėl kurių galingiausia „Elantra“ modelio versija atrodo velniškai patraukliai.
Atnaujintame modelyje buvo sumontuotas naujas formos variklio dangtis, priekiniai žibintai. Dėl pastarųjų dabar automobilis atrodo agresyviau ir, netgi, europietiškiau. „Hyundai“ taip pat sumontavo naujo stiliaus ratlankius, kurie, regis, yra labai panašūs į tuos, kuriuos galima rasti „Alfa Romeo“ automobiliuose.
Kaip ir anksčiau, „Elantra N“ naudos kituose N divizijos modeliuose naudotą variklio ir pavarų dėžės kombinaciją.
Priekinius automobilio ratus suks 2,0 litrų, 4 cilindrų, 290 arklio galių ir 392 Nm sukimo momentą išvystantis variklis. Jis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Automobilis su automatine pavarų dėže turi papildomus „N Grin Shift“, „N Powershift“ ir „N Track Sense Shift“ transmisijos veikimo režimus, kurių dėka vairuotojas gali optimizuoti pavarų dėžės veikimą, atsižvelgiant į esamą aplinką.
Gamintojo teigimu, šis išvaizdus ir dinamiškas sedanas iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 5,3 sekundės ir priešakyje matant labai ilgą tiesiąją, automobilis pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Žvitraus variklio kompaniją palaikys ir gerokai našesnė stabdžių sistema. „Hyundai“ inžinieriai norėdami užtikrinti, jog stabdžių sistema veiktų efektyviai bet kokiomis sąlygomis, priekiniame buferyje įrengė papildomas angas, pro kurias einantis oras padėtų aušinti stabdžių diskus. Taip pat atsirado papildomos priemonės, leidžiančios išleisti šilumą, kuri atsiranda dėl trinties stabdant.
Jungtinėse Valstijose atnaujinto modelio debiutas turėtų įvykti dar šių metų rudenį. Tuo tarpu „Hyundai“ gimtinėje sportiškiausia modelio versija turėtų pasirodyti šiek tiek anksčiau.
Nepriklausomai nuo to, „Elantra N“ nebus eksportuojamas į Europą. Tikėtina dėl to, jog „Hyundai“ manymu toks automobilis nesulauktų didesnio susidomėjimo. Be to, jis būtų brangesnis „Hyundai i30 N“, o tai reiškia, jog „Elantra N“ Europoje kainuotų maždaug 50 tūkst. eurų.