• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar kiekvienas inžinierius dirbantis didžiuliame koncerne gali sau leisti į pasaulį išleisti savo fantazijos vaisių? Iš dalies taip ir iš dalies ne. Jeigu automobilių koncerno vadovai yra sukalbami, jie gali padėti inžinieriaus sugalvotą idėją realizuoti, bet tik su tam tikromis išlygomis. 
Kadangi kiekvienas automobilis turi atitikti saugos, taršos, potencialios pirkėjų grupės reikalavimus, nereikėtų stebėtis, jog vieni modeliai būna per minkšti, kiti per žemi ar per lėti. Daugelis į įvairiausius trūkumas nenori numoti ranka ir pasirenka kita modelį. Tačiau yra ir kitas automanų tipas, kuris nusipirkęs tam tikrą modelį pratęsia gamintojo pradėtą darbą.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti štai šio „Volkswagen Corrado“ savininkas, kuris nepaisydamas vokiško kupė amžiaus ar nuolatinių kalbų apie detalių trūkumą, iš 2.0 litrų darbinio tūrio benzininio variklio išspaudė 350 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Net ir šiuolaikiniais standartais tai yra labai daug.
Be to, automanai buvę didžiausiose automobilistų fiestose šį „Volkswagen Corrado“ turėtų labai gerai atsiminti.

VIDEO


Ar kiekvienas inžinierius dirbantis didžiuliame koncerne gali sau leisti į pasaulį išleisti savo fantazijos vaisių? Iš dalies taip ir iš dalies ne. Jeigu automobilių koncerno vadovai yra sukalbami, jie gali padėti inžinieriaus sugalvotą idėją realizuoti, bet tik su tam tikromis išlygomis. 
Kadangi kiekvienas automobilis turi atitikti saugos, taršos, potencialios pirkėjų grupės reikalavimus, nereikėtų stebėtis, jog vieni modeliai būna per minkšti, kiti per žemi ar per lėti. Daugelis į įvairiausius trūkumas nenori numoti ranka ir pasirenka kita modelį. Tačiau yra ir kitas automanų tipas, kuris nusipirkęs tam tikrą modelį pratęsia gamintojo pradėtą darbą.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti štai šio „Volkswagen Corrado“ savininkas, kuris nepaisydamas vokiško kupė amžiaus ar nuolatinių kalbų apie detalių trūkumą, iš 2.0 litrų darbinio tūrio benzininio variklio išspaudė 350 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Net ir šiuolaikiniais standartais tai yra labai daug.
Be to, automanai buvę didžiausiose automobilistų fiestose šį „Volkswagen Corrado“ turėtų labai gerai atsiminti.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų