Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar prisimenate tą dieną, kai „TVR“ iš numirusiųjų prisikėlė dar 2013 metų rudenį? Šią naujieną pranešęs „TVR“ kompanijos gelbėtojas, Ledas Edgaras, teigė, jog ruošiasi pastatyti naują gamyklą, įdarbinti kelis šimtus darbuotojų ir iki 2016 arba 2017 metų pristatyti visiškai naują modelį.
Praėjus daugiau nei vieneriems metams nuo šios žinios paskelbimo, atgimusi „TVR“ kompanija pasitraukė į pogrindį ir po truputėlį atstatinėjo tai, ką sugriovė jaunas verslininkas iš Rusijos, kuris ir buvo atsakingas už „TVR“ markės bankrotą.
Po ilgos tylos, naujai atgimusios markės atstovai išplatino naujieną, kurioje teigiama, jog artimiausiu metu bus pristatytas visiškai naujas modelis. „TVR“ naująjį modelį pakrikštijo „Sagaris“ vardu. „TVR“ kompanijai nepaskelbus bankroto šis vardas buvo naudojamas nuo 2005 iki 2006 metų gamintame modelyje.
Apie naująjį modelį žinoma nedaug. Anksčiau „TVR“ kompanijos gelbėtojas, Ledas Edgaras, minėjo, jog naujieji modeliai naudos V6 arba V8 benzininius variklius, kurie turėtų suteikti „TVR“ automobiliams išskirtinį charakterį.
Būtų visai smagu, jeigu iš pelenų prisikeltų „Triumph“ ir „Marcos“.
Ar prisimenate tą dieną, kai „TVR“ iš numirusiųjų prisikėlė dar 2013 metų rudenį? Šią naujieną pranešęs „TVR“ kompanijos gelbėtojas, Ledas Edgaras, teigė, jog ruošiasi pastatyti naują gamyklą, įdarbinti kelis šimtus darbuotojų ir iki 2016 arba 2017 metų pristatyti visiškai naują modelį.
Praėjus daugiau nei vieneriems metams nuo šios žinios paskelbimo, atgimusi „TVR“ kompanija pasitraukė į pogrindį ir po truputėlį atstatinėjo tai, ką sugriovė jaunas verslininkas iš Rusijos, kuris ir buvo atsakingas už „TVR“ markės bankrotą.
Po ilgos tylos, naujai atgimusios markės atstovai išplatino naujieną, kurioje teigiama, jog artimiausiu metu bus pristatytas visiškai naujas modelis. „TVR“ naująjį modelį pakrikštijo „Sagaris“ vardu. „TVR“ kompanijai nepaskelbus bankroto šis vardas buvo naudojamas nuo 2005 iki 2006 metų gamintame modelyje.
Apie naująjį modelį žinoma nedaug. Anksčiau „TVR“ kompanijos gelbėtojas, Ledas Edgaras, minėjo, jog naujieji modeliai naudos V6 arba V8 benzininius variklius, kurie turėtų suteikti „TVR“ automobiliams išskirtinį charakterį.
Būtų visai smagu, jeigu iš pelenų prisikeltų „Triumph“ ir „Marcos“.