• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Monake įsikūrusi bendrovė pademonstravo savo naujausią projektą, kuriuo siekiama parodyti vieną rečiausių kada nors pagamintų „Porsche 911“.

8

Monake įsikūrusi bendrovė pademonstravo savo naujausią projektą, kuriuo siekiama parodyti vieną rečiausių kada nors pagamintų „Porsche 911“.

REKLAMA

Susipažinkite – tai „Turbo Spezial“. Tai – modernus „Porsche 911 Turbo S“ vilkintis išskirtinio grožio kostiumą, kurio linijos atkartoja vienas įspūdingiausių bendrovės automobilių – devintame dešimtmetyje pristatytą „Porsche 935 Street“.

Jeigu „Porsche 935 Street“ buvo vienetinis automobilis, sukurtas pagal tuo metu trasose dominavusį „Porsche 935“, „Turbo Spezial“ yra skirtas pasiturintiems automobilių entuziastams, kurie savo kolekciją nori papildyti dar vienu išskirtiniu eksponatu.

„Unofficial Machines“ dizainerio Alano Derosiero suprojektuotos kėbulo detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto, naudojantis originaliomis „Porsche“ kėbulo formomis. Be to, pastebėsite, jog automobilis turi visiškai kitokią priekinę dalį, kurioje dominuoja itin plačios oro paėmimo angos.

REKLAMA
REKLAMA

Projekto autoriai taip pat nepraleido progos praplatinti ir taip plačias „Porsche 911“ arkas bei oro paėmimo angas šalia galinių ratų.

REKLAMA

Akį džiugina ir galinėje dalyje atlikti pokyčiai. Priklausomai nuo poreikių, automobilis galės turėti itin milžinišką ar „Ducktail“ stiliaus spoilerį. Nepriklausomai nuo to, tiek vienas, tiek kitas elementas atlieka itin svarbią aerodinaminę funkciją, kuri užtikrina geresnį sukibimą su kelio danga.

„Turbo Spezial“ taip pat bus galingesnis. Norime priminti, jog standartinis „Turbo S“ modelis turėjo 640 arklio galių išvystantį 6 cilindrų variklį ir iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 2,4 sekundės, tačiau šio projekto autoriai norėjo  „Turbo Spezial“ suteikti dar daugiau dinamikos.

REKLAMA
REKLAMA

„Turbo Spezial“ variklis dabar išvysto 700 arklio galių ir 949 Nm sukimo momentą, tad labai tikėtina, jog veržlumo jam tikrai netrūks.

„Unofficial Machines“ teigia, jog kėbulo detalės bus gaminamos Turine, automobilio surinkimo procesas – Prancūzijos pietuose, o pirmuosius pirkėjus automobilis pasieks 2025 m. vasarą.

Numatoma kaina – nuo 350 000 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų