Naujieji „Saab“ savininkai investavo milijonus eurų į visiškai naujos, modulinės platformos kūrimą ant kurios būtų sukurti visi „Saab“ modeliai. „Phoenix“ vardu pavadinta platforma iš pradžių turėjo pasitarnauti naujos kartos „9-3“, vėliau „9-1“ ir sportiškam „Sonnet“ kupė. Įsibėgėjus naujų modelių gamybai, švediškos markės modelių gamoje turėjo atsirasti „Mini Countryman“ dydžio padidinto pravažumo visureigį, „Audi A8“ dydžio prabangus sedanas ir netgi „Volvo XC70“ padidinto pravažumo universalas.
Vis dėlto, pats didžiausias šios platformos privalumas buvo ilga ratų bazė ir plati ratų provėža. Ilga ratų bazė padėdavo užtikrinti erdvų interjerą, automobilio stabilumą posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu. „Saab“ inžinieriai kurdami šią platformą atsižvelgė ir į galimybę švediškus automobilius aprūpinti įvairiausio plauko jėgainėmis. Pradedant 4 cilindrų dyzeliniais ir baigiant 6 cilindrų benzininiais ar net hibridinėmis jėgainėmis. Kadangi „General Motors“ į „Saab“ automobilius savo gamybos variklius montuoti uždraudė, švedai buvo pasiruošę bendradarbiauti su „BMW“, „PSA“ ir „Fiat“. Pagal pirminį planą „Saab“ automobiliuose turėjo atsirasti „BMW“ turbo-benzininiai varikliai ir „PSA“ bei „Fiat“ dyzeliniai agregatai.
Prieš keletą metų interneto platybėse buvo pasirodę keletas būsimo „Saab 9-3“ modelio nuotraukos, tačiau iki šiol neturėjome galimybės pamatyti kaip turėjo atrodyti pilnavertė „Saab“ automobilių gama. Praėjus keliems metams ir „Saab“ markei vegetuojant, dabar galime padėkoti buvusiam „Saab“ dizaineriui Jasonui Castriotai.
Jis paviešino trijų modelių nuotraukas. Tai ne koncepcinių, tai serijinei gamybai paruoštų modelių nuotraukos sukurtos kompiuterinių programų pagalba.
Pirmasis - naujos kartos „Saab 9-3“, kuris turėjo tapti modernia „Saab 900“ interpretacija. Penkerių durų hečbekas buvo truputėlį ilgesnis už tradicinį „Saab 9-3“ sedaną, tačiau dėl „Phoenix“ platformos naujasis modelis buvo kur kas lengvesnis. Pasak automobilį sukūrusio Jasono Castriota, naujos kartos „9-3“ turėjo geriausią vėjo pasipriešinimo koeficientą klasėje.
Antrasis modelis - „Saab 9-1“. Stilingas, kompaktiškas hečbekas, kuris turėjo tapti „Audi A3“, „Alfa Romeo Giulietta“ modelių alternatyva. Tačiau kaip ir „9-3“, taip ir „9-1“ nebuvo panašus ne į vieną potencialų konkurentą, tačiau pasak Jasono Castrioto, tai ir buvo „Saab“ automobilių stiprybė.
Ir paskutinis - „Saab“ markės flagmanas - sportiškas „Sonett“, turėjęs priversti sunerimti „Audi TT“ vairuotojus. Pačios aukščiausios specifikacijos modelis būtų turėjęs 400 arklio galių išvystančią jėgainę, keturių varančiųjų ratų sistemą ir seksualias kėbulo linijas dėl kurių būtų verta atsisakyti „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes Benz“.