Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Likus lygiai savaitei iki „Kauno rudens“ ralio, Mažeikių apylinkėse buvo surengtos ralio sprinto varžybos „Viekšniai 2014“. „Flameris Racing Eneos“ komandos lenktynininkas Karolis Raišys su šturmanu Mindaugu Kašalynu jose startavo treniruočių tikslais, bet varžyboms įpusėjus įsivėlė į rimtą kovą su.
Į varžybas – treniruotis
Geriausios treniruotės – varžybos. Ralio lenktynininkams nėra taip paprasta treniruotis. Reikalinga didelė pagalba uždarant kelius, derinant leidimus ir t.t. Todėl dauguma jų treniruotėmis vadina ne ralio čempionato lenktynes, įvairias ralio sprinto varžybas. Jos, kaip taisyklė, vyksta likus savaitei iki čempionato etapo. Taip ir praėjusį savaitgalį vykusios varžybos „Viekšniai 2014“. Lygiai po savaitės – prieš paskutinis šių metų LARČ čempionato ralis „Kauno ruduo“.
„Startavome šiose varžybose treniruočių tikslais. Po ilgų ir sudėtingų „300 Lakes Rally“ varžybų, automobilyje pakeitėme eilę agregatų, reikėjo juos išbandyti, suderinti. Taip pat ir mūsų su šturmanu darbą – reikėjo suderinti, patobulinti“, – pasakoja komandos lenktynininkas Karolis Raišys.
Ryškiai oranžinis ekipažo BMW M3 automobilis pirmoje varžybų dalyje elgėsi pavyzdingai. Per daug neskubėdami gerą tempą atrado ir lenktynininkai. Tačiau dienai įpusėjus rezultatų ataskaitose dviejų sekundžių persvara juos lenkė Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas. Užrivė kraujas, treniruotės virto tikromis lenktynėmis.
Atkaklios lenktynės
„Po pusdienio lenktynių, vadinamu, testiniu rėžimu, antrą varžybų pusę pradėjome maksimaliai nusiteikę pergalei. Visa bėda, kaip taip pat nusiteikęs buvo ir mūsų konkurentų ekipažas su panašaus pajėgumo BMW automobiliu. Man atrodo, po pietų pertraukos visi pamiršo, kad atvažiavo pasitreniruoti – užvirė rimta kova“, – sako „Flameris Racing Eneos“ komandos pilotas.
Ši varžybų dalis suteikė labai daug malonumo. Kova dėl sekundės dalių, pasak Karolio Raišio, yra gražioji šios sporto šakos dalis.
„Susirenkame ne gražiai pavairuoti, o palenktyniauti. Kuo kova aštresnė, tuo greičiau norisi važiuoti. Taip su laiku atsiranda meistriškumas. Kito būdo tobulėti nėra“, – sako K.Raišys.
Diena pasibaigė Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio pergale vos 0,7 sekundės skirtumu. „Flameris Racing Eneos“ komanda dėl to visiškai nenusiminė, pasveikino konkurentus su gražia pergale. Revančo ilgai laukti nereikės – abu ekipažai susitiks šeštadienį, rugsėjo 20 d. startuosiančiame ralyje „Kauno ruduo“.
„Viekšniai 2014“ ralio sprinto rezultatai
1. Giedrius Notkus, Dalius Strižanas, Mitsubishi Lancer Evo 9, 28:59,90
2. Karlis Nebars, Gundars Berkis, Subaru Impreza, +16,9
3. Raimonds Rozentals, Martinš Mietinš, Subaru Impreza, +1:40,80
4. Aigars Bajars, Edgars Avens, Subaru Impreza, +1:47,40
5. Giedrius Firantas, Matas Valiulis, BMW 325, +2:03,90
6. Karolis Raišys, Mindaugas Kašalynas, BMW M3, +2:04,60
7. Ints Jeršovs, Gints Berze, Subaru Impreza, +2:09,30
8. Nerijus Anužis, Vytautas Požerinis, Audi S2, +2:13,80
9. Kaspars Breijers, Gaidars Auns, Subaru Impreza, +2:17,10
10. Gatis Balgalvis, Girts Balgalvis, Audi Coupe, +2:20,30
Likus lygiai savaitei iki „Kauno rudens“ ralio, Mažeikių apylinkėse buvo surengtos ralio sprinto varžybos „Viekšniai 2014“. „Flameris Racing Eneos“ komandos lenktynininkas Karolis Raišys su šturmanu Mindaugu Kašalynu jose startavo treniruočių tikslais, bet varžyboms įpusėjus įsivėlė į rimtą kovą su.
Į varžybas – treniruotis
Geriausios treniruotės – varžybos. Ralio lenktynininkams nėra taip paprasta treniruotis. Reikalinga didelė pagalba uždarant kelius, derinant leidimus ir t.t. Todėl dauguma jų treniruotėmis vadina ne ralio čempionato lenktynes, įvairias ralio sprinto varžybas. Jos, kaip taisyklė, vyksta likus savaitei iki čempionato etapo. Taip ir praėjusį savaitgalį vykusios varžybos „Viekšniai 2014“. Lygiai po savaitės – prieš paskutinis šių metų LARČ čempionato ralis „Kauno ruduo“.
„Startavome šiose varžybose treniruočių tikslais. Po ilgų ir sudėtingų „300 Lakes Rally“ varžybų, automobilyje pakeitėme eilę agregatų, reikėjo juos išbandyti, suderinti. Taip pat ir mūsų su šturmanu darbą – reikėjo suderinti, patobulinti“, – pasakoja komandos lenktynininkas Karolis Raišys.
Ryškiai oranžinis ekipažo BMW M3 automobilis pirmoje varžybų dalyje elgėsi pavyzdingai. Per daug neskubėdami gerą tempą atrado ir lenktynininkai. Tačiau dienai įpusėjus rezultatų ataskaitose dviejų sekundžių persvara juos lenkė Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas. Užrivė kraujas, treniruotės virto tikromis lenktynėmis.
Atkaklios lenktynės
„Po pusdienio lenktynių, vadinamu, testiniu rėžimu, antrą varžybų pusę pradėjome maksimaliai nusiteikę pergalei. Visa bėda, kaip taip pat nusiteikęs buvo ir mūsų konkurentų ekipažas su panašaus pajėgumo BMW automobiliu. Man atrodo, po pietų pertraukos visi pamiršo, kad atvažiavo pasitreniruoti – užvirė rimta kova“, – sako „Flameris Racing Eneos“ komandos pilotas.
Ši varžybų dalis suteikė labai daug malonumo. Kova dėl sekundės dalių, pasak Karolio Raišio, yra gražioji šios sporto šakos dalis.
„Susirenkame ne gražiai pavairuoti, o palenktyniauti. Kuo kova aštresnė, tuo greičiau norisi važiuoti. Taip su laiku atsiranda meistriškumas. Kito būdo tobulėti nėra“, – sako K.Raišys.
Diena pasibaigė Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio pergale vos 0,7 sekundės skirtumu. „Flameris Racing Eneos“ komanda dėl to visiškai nenusiminė, pasveikino konkurentus su gražia pergale. Revančo ilgai laukti nereikės – abu ekipažai susitiks šeštadienį, rugsėjo 20 d. startuosiančiame ralyje „Kauno ruduo“.
„Viekšniai 2014“ ralio sprinto rezultatai
1. Giedrius Notkus, Dalius Strižanas, Mitsubishi Lancer Evo 9, 28:59,90
2. Karlis Nebars, Gundars Berkis, Subaru Impreza, +16,9
3. Raimonds Rozentals, Martinš Mietinš, Subaru Impreza, +1:40,80
4. Aigars Bajars, Edgars Avens, Subaru Impreza, +1:47,40
5. Giedrius Firantas, Matas Valiulis, BMW 325, +2:03,90
6. Karolis Raišys, Mindaugas Kašalynas, BMW M3, +2:04,60
7. Ints Jeršovs, Gints Berze, Subaru Impreza, +2:09,30
8. Nerijus Anužis, Vytautas Požerinis, Audi S2, +2:13,80
9. Kaspars Breijers, Gaidars Auns, Subaru Impreza, +2:17,10
10. Gatis Balgalvis, Girts Balgalvis, Audi Coupe, +2:20,30