600 AG generuojantys ralikroso varžyboms paruošti automobiliai su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis sąlyginai ankštoje trasoje iš po padangų kėlė didelius dūmų bei dulkių debesis. Ir tai patinka žiūrovams, ypač žinant, kad ralikrose, priešingai nei ralyje, yra matoma didžiulė trasos dalis, o veiksmas vyksta važiuojant ratu.
Latvis greičiu pranoko net Petterį Solbergą
2013-ųjų Europos ralikroso „Super1600“ klasės čempionas Reinis Nitišs praėjusį savaitgalį buvo nepralenkiamas. Finaliniuose važiavimuose jis sugebėjo pasipriešinti pasaulio ralio čempionui Petteriui Solbergui ir finišo liniją kirto viena sekunde greičiau nei pastaroji ralio žvaigždė. Finalinis šių lenktynių ratas žiūrovams atėmė kvapą.
Šių metų „World Rallycross“ čempionatas gali priminti ir praėjusių metų „Formulės-1“ lenktynes. Mat, pirmuosius trejus etapus laimėjo skirtingi sportininkai – Portugalijoje greičiausias buvo Petteris Solbergas, o Didžiojoje Britanijoje daugiausiai taškų iškovojo Andreas Bakkerud iš Norvegijos.
Dabar bendros įskaitos lentelėje aukščiausią poziciją užima Reinis Nitišs iš kaimyninės Latvijos (72 taškai), tačiau jam ant kulnų lipa ponas Solbergas (69 taškai).
Solidus „Monster Energy“ sportininkų pasirodymas
„Gymkhana“ rungties krikštatėviu vadinamas Kenas Blockas trečiojo etapo finale finišavo trečias.
„Labai smagu dalyvauti šiose lenktynėse, – teigia su bronzos taurę iškovojęs lenktynininkas. – Užlipti ant podiumo kartu su Petteriu Solbergu, kuris mane įkvėpė šiam sportui bei stipriai padėjo tobulėti yra neapsakomas jausmas.“
Tiesa, amerikiečiui pasisekė kiek labiau nei „Monster Energy“ komandos lenktynininkams. Liamas Doranas visą savaitgalį rodė puikų tempą: geras rato įveikimo laikas jam suteikė poziciją pirmojoje eilėje pusfinalio važiavimui. Tačiau 27-erių metų amžiaus britui pritrūko šiek tiek sėkmės – pradurta padanga L. Doranui kainavo labai brangiai. Galbūt ir vietą ant podiumo.
„Labai norėjau nugalėti. Tikiu, kad šį savaitgalį galėjome tai padaryti – buvome labai greiti, – sakė Liamas. – Nors ir šįkart mums nepasisekė, buvo labai smagu svečiuotis Norvegijoje ir varžytis įspūdingoje, labai techniškoje trasoje. Man labai padėjo ir vietinės publikos palaikymas. Pripažinsiu, pirmųjų važiavimų metu buvau kiek atsargus – saugodamas techniką siekiau pelnyti kuo daugiau taškų. Visgi, suradęs visą automobilio greitį naudotis juo galėjau neilgai. Supratau, kad tik ant trijų ratų prieš tokius puikius sportininkus varžytis yra neįmanoma“.
Tikisi stipraus sugrįžimo
„Monster Energy“ komandą atstovaujantis lenkas Krzysztofas Skorupskis tikino į kitą etapą atvyksiantis su dar rimtesniu nusiteikimu.
„Gaila, kad nepatekau į pusfinalius. Kvalifikacijoje sekėsi gerai, tačiau viename iš važiavimų nefinišavęs sugadinau visą rezultatą“, – teigė lenktynininkas.
2014-ųjų pasaulio ralikroso čempionatą sudaro 12 etapų, todėl prognozuoti šių metų čempioną dar labai anksti. Ypač – žinant, kad po pirmųjų trijų etapų negalima įvardinti konkretaus favorito. Kitos „FIA World Rallycross“ pasaulio ralikroso čempionato varžybos vyks birželio 28-29 dienomis, Suomijoje.