Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Neretai atrodo, kad išrinkti sportišką automobilį labai paprasta – užtenka žvilgtelėti į gamintojo pateikiamus įsibėgėjimo iki 100 km/val. ar net 200 km/val. skaičius. Tačiau „
Lietuvos metų automobilio 2022“ rinkimuose prie pačių sportiškiausių modelių vairo sėdę profesionalai akcentavo, kad šis kriterijus, nors ir svarbus, dažnai nepasako apie automobilį tiek daug, kiek išduoda kitos jo savybės, atsiskleidžiančios vairuojant.
25-ąjį kartą vykstančiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose ypač galingų ir sportiškų modelių netrūksta. Čia, pradedant 510 AG turinčiu „
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, baigiant 380 AG galios „
Porsche Macan S“, galingiausius automobilius sustačius į vieną eilę, galima suskaičiuoti apie 3000 AG.
Pasitelkė konsultantus
Ir skaičiai, kuriuos pateikia gamintojai, sako konkurso komisijos narys Vitoldas Milius, neabejotinai yra reikšmingi ir daug pasakantys apie automobilį. Tačiau sportiškiausių modelių bandyti ir ieškoti paties geriausio sukviesti ekspertai turėjo galybę pastabų ir apie daugelį kitų automobilių savybių. Sportiškiausius automobilius šiemet bandė
Giedrius Notkus, ralio meistras, Domas Zinkevičius, važiuoklių ir pakabų ekspertas, dirbęs su pasauliniais automobilių gamintojais, Egidijus Janavičius, Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas (LASF), Kęstutis Taškūnas, daugiametis įvairių automobilių sporto varžybų nugalėtojas.
„Daliai mūsų konsultantų sportiškumas, nepaisant visko, yra susijęs su garsu. O rinkimuose turime tokį 390 AG galios elektrinį „Audi e-tron GT“, kuris, nepaisant to, kad įprasto vidaus degimo variklio garso neturi, pasižymi puikiomis savybėmis ir tuo, ko galima laukti iš ateities sportiškų automobilių“, – pasakojo V. Milius.
Dar vienas aspektas – kėbulo tipas. Ir, nors atrodytų, kad visureigio kėbulą turintys automobiliai niekuomet negali būti, tarp sportiškiausių šiemet – net keturi visureigiai: „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, „
Jaguar F-Pace SVR“, „Porsche Macan S“ ir „Aston Martin DBX“.
„Ir tik atrodo, kad SUV tipo automobiliai negali būti sportiški: visi pripažino, kad dabartiniai visureigiai yra net labai sportiški, o juose įdiegtos technologijos, sistemos visų teigimu nebežiūrint į kėbulo tipą prilygsta panašaus galingumo sportiškiems sedanams ir hečbekams. Atrodo, kad vien dėl kėbulo formos jie turėtų pralošti mažesniems automobiliams, tačiau taip nenutiko“, – pabrėžė V. Milius.
Pasakodamas apie bandymus ir tai, ką išskyrė automobilius bandę ekspertai, „Lietuvos metų automobilio“ rinkimų komisijos narys pasakojo, kad nuomonės išties išsiskyrė. Visgi vardinant atradimus ir geriausias savybes, dažniausiai buvo minimi „Alfa Romeo“, „Jaguar“ ir „Audi“ modeliai.
Surengė traukos lenktynes
Nors sprendimas, kuris automobilis yra sportiškiausias, bus priimtas įvertinus visas sportiškiausių automobilių galimybes ir savybes, Lietuvos žurnalistų autoklubas, organizuojantis „Metų automobilio“ rinkimus, nusprendė LSC „Druskininkai“, kur visą savaitę vyksta konkurse dalyvaujančių automobilių bandymų stovykla, surengti improvizuotas traukos lenktynes ir pamatuoti, ar tikrai gamintojų pateikiami skaičiai popieriuje lygiai taip pat atrodo ir realybė.
Prie varžybų starto linijos stojo šeši skirtingi modeliai: jau minėti SUV „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, „Jaguar F-Pace SVR“, „Porsche Macan S“ ir „Aston Martin DBX“, o taip pat elektra varomas „Audi e-tron GT“ bei „Jaguar F-Type“.
Traukos lenktynės organizuotos taip, kad lėčiausiai iki 100 km/val. pagreitėjantys modeliai varžytųsi vienas su kitu dukart. Per tą laiką pasikeistų ir vairuotojai, tad jeigu kažkuris būtų greitesnis, jis taip pat gautų šansą parodyti automobilio galimybes.
Visi modeliai nuo lėčiausio iki greičiausio (pagal gamintojų informaciją):
Neretai atrodo, kad išrinkti sportišką automobilį labai paprasta – užtenka žvilgtelėti į gamintojo pateikiamus įsibėgėjimo iki 100 km/val. ar net 200 km/val. skaičius. Tačiau „
Lietuvos metų automobilio 2022“ rinkimuose prie pačių sportiškiausių modelių vairo sėdę profesionalai akcentavo, kad šis kriterijus, nors ir svarbus, dažnai nepasako apie automobilį tiek daug, kiek išduoda kitos jo savybės, atsiskleidžiančios vairuojant.
25-ąjį kartą vykstančiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose ypač galingų ir sportiškų modelių netrūksta. Čia, pradedant 510 AG turinčiu „
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, baigiant 380 AG galios „
Porsche Macan S“, galingiausius automobilius sustačius į vieną eilę, galima suskaičiuoti apie 3000 AG.
Pasitelkė konsultantus
Ir skaičiai, kuriuos pateikia gamintojai, sako konkurso komisijos narys Vitoldas Milius, neabejotinai yra reikšmingi ir daug pasakantys apie automobilį. Tačiau sportiškiausių modelių bandyti ir ieškoti paties geriausio sukviesti ekspertai turėjo galybę pastabų ir apie daugelį kitų automobilių savybių. Sportiškiausius automobilius šiemet bandė
Giedrius Notkus, ralio meistras, Domas Zinkevičius, važiuoklių ir pakabų ekspertas, dirbęs su pasauliniais automobilių gamintojais, Egidijus Janavičius, Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas (LASF), Kęstutis Taškūnas, daugiametis įvairių automobilių sporto varžybų nugalėtojas.
„Daliai mūsų konsultantų sportiškumas, nepaisant visko, yra susijęs su garsu. O rinkimuose turime tokį 390 AG galios elektrinį „Audi e-tron GT“, kuris, nepaisant to, kad įprasto vidaus degimo variklio garso neturi, pasižymi puikiomis savybėmis ir tuo, ko galima laukti iš ateities sportiškų automobilių“, – pasakojo V. Milius.
Dar vienas aspektas – kėbulo tipas. Ir, nors atrodytų, kad visureigio kėbulą turintys automobiliai niekuomet negali būti, tarp sportiškiausių šiemet – net keturi visureigiai: „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, „
Jaguar F-Pace SVR“, „Porsche Macan S“ ir „Aston Martin DBX“.
„Ir tik atrodo, kad SUV tipo automobiliai negali būti sportiški: visi pripažino, kad dabartiniai visureigiai yra net labai sportiški, o juose įdiegtos technologijos, sistemos visų teigimu nebežiūrint į kėbulo tipą prilygsta panašaus galingumo sportiškiems sedanams ir hečbekams. Atrodo, kad vien dėl kėbulo formos jie turėtų pralošti mažesniems automobiliams, tačiau taip nenutiko“, – pabrėžė V. Milius.
Pasakodamas apie bandymus ir tai, ką išskyrė automobilius bandę ekspertai, „Lietuvos metų automobilio“ rinkimų komisijos narys pasakojo, kad nuomonės išties išsiskyrė. Visgi vardinant atradimus ir geriausias savybes, dažniausiai buvo minimi „Alfa Romeo“, „Jaguar“ ir „Audi“ modeliai.
Surengė traukos lenktynes
Nors sprendimas, kuris automobilis yra sportiškiausias, bus priimtas įvertinus visas sportiškiausių automobilių galimybes ir savybes, Lietuvos žurnalistų autoklubas, organizuojantis „Metų automobilio“ rinkimus, nusprendė LSC „Druskininkai“, kur visą savaitę vyksta konkurse dalyvaujančių automobilių bandymų stovykla, surengti improvizuotas traukos lenktynes ir pamatuoti, ar tikrai gamintojų pateikiami skaičiai popieriuje lygiai taip pat atrodo ir realybė.
Prie varžybų starto linijos stojo šeši skirtingi modeliai: jau minėti SUV „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, „Jaguar F-Pace SVR“, „Porsche Macan S“ ir „Aston Martin DBX“, o taip pat elektra varomas „Audi e-tron GT“ bei „Jaguar F-Type“.
Traukos lenktynės organizuotos taip, kad lėčiausiai iki 100 km/val. pagreitėjantys modeliai varžytųsi vienas su kitu dukart. Per tą laiką pasikeistų ir vairuotojai, tad jeigu kažkuris būtų greitesnis, jis taip pat gautų šansą parodyti automobilio galimybes.
Visi modeliai nuo lėčiausio iki greičiausio (pagal gamintojų informaciją):