„Zagato“ šį kartą nusprendė atsigręžti į sportiškų automobilių gamintoją „Alpine“ ir jos spalvingą istoriją. Iš tiesų, „Zagato“ sutelkė dėmesį į septintą dešimtmetį, kurio metu „Alpine“ siekė įrodyti „Alpine A110“ pranašumą. Kaip ir modernus analogas, „A110“ pirmtakas pasižymėjo nedideliu svoriu, kompaktiškais „Renault“ varikliais ir velniškai smagiomis važiavimo savybėmis.
Tuo tarpu mažytė automobilių sporto divizija, pasinaudojusi „Alpine A110“ kaip pagrindu, 1966 metais sukūrė lenktynėms paruoštą „Alpine A210“. Praėjus vieneriems metams pasirodė šio bolido evoliucija – „A211“, kurie šį kartą turėjo V8 motorus.
Dar vienas, ir ambicingiausias, „Alpine“ inžinierių pasirinktos evoliucijos krypties vaisius pasirodė 1968 metais. Automobilyje buvo sumontuotas 3,0 litrų, V8 tipo variklis, išvystantis 290 arklio galių – agregatas, kuris „Alpine“ inžinierius įtikino, jog jiems pavyks laimėti 24 valandų lenktynes Le Mane.
Vis dėlto, iš keturių lenktynėse startavusių automobilių finišą pasiekė tik vienas. Šis pralaimėjimas buvo kaip niekada skaudus, mat „Alpine“ ne tik nesugebėjo įrodyti savo pranašumo lenktynių trasoje. Kartu su šiuo pralaimėjimu buvo nutraukta žiedinių lenktynių programa ir vietoje to „Alpine“ susikoncentravo į ralį.
Praėjus keliems dešimtmečiams, Lenkijoje įsikūrusi „Ferrari“, „Maserati“, „Pagani“, „Bugatti“, „Koenigsegg“ ir „Alpine“ markių atstovybė, kartu su „Zagato“ suvienijo jėgas, jog „Alpine A220“ sugebėtų sugrąžinti į XXI amžių ir į bendro naudojimo kelius išleistų 19 ribotos laidos modelių, su kuriais kiekvienas šio automobilio savininkas pagerbtų originalų „A220“ modelį.
„Nenorėjome sukurti grynai lenktyninio automobilio, nes 1960-ųjų technologijos ir aerodinamika labai stipriai pasikeitė. Vietoje to, norėjome perteikti „A220“ idėjos unikalumą, dizaino naujoves ir sukurti autentišką patirtį vairuojant“, – sakė Andrea Zagato, kurio senelis Ugo 1919 m. įkūrė „Carrozzeria Zagato“.
„Artėjant naujai automobilių erai, žmonės nori prisiminti praeitį, ypač įspūdingus šešto ir septinto dešimtmečio automobilius. Šiandien tiesiog privaloma pasakoti ikona tapusių automobilių istorijas. Tai yra labai svarbi užduotis, jeigu norime įkvėpti naująją kartą kurti savo istorijas“, – tęsė jis.
Kaip jau turėjote suprasti iš pavadinimo – „AGTZ Twin Tail“ – šis automobilis turi dvigubą galinę dalį. Pagal originalaus automobilio sumanymą, prailginta galinė dalis gali būti nuimama. Šis sprendimas palengvins automobilio vairavimą mieste, nebent norite tikrai aštrių pojūčių, tuomet iš namų galėsite išvažiuoti su pilnu komplektu.
„Zagato“, deja, nemini, kad naujas kėbulo dalis dėvintis „Alpine A110“ būtų gavęs papildomą pliūpsnį modifikacijų, tačiau galima paminėti, jog standartinis „A110“ kupė naudoja 1,8 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, išvystantį 252 arklio galias.
Galiausiai, nei „La Squadra“ nei „Zagato“ neatsako į klausimą ar kas nors konkrečiai prašė sukurti tokį nišinį automobilį, kuris sulauks pripažinimo tik iš automobilių kolekcionierių. Juolab, būsimieji savininkai iš pradžių turės sumokėti 650 000 eurų, jog „Zagato“ galėtų standartinį „Alpine A110“ paversti į šį trofėjų su keturiais ratais.