Iki šiol nėra žinoma ar ilgai laukta „Supra“ pamaina bus vadinama „Supra“ vardu, nes anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog klasikinės komponuotės kupė naudos ne „Toyota“, o „Gazoo Racing“ vardą, vien dėl to, jog japonai nori sportišką automobilį atskirti nuo kasdieniškų ir blankių „Toyota“ modelių.
„Toyota Supra“ pamaina buvo kuriama lygiagrečiai kartu su naujos kartos „BMW Z5“. Abudu modeliai naudos tą pačią platformą, tačiau turės visiškai skirtingus išpildymus, tiek eksterjere, tiek interjere. Be to, abudu automobiliai turės skirtingus pakabos komponentus ir skirtingas pakabos konfigūracijas.
(Toyota FT-1 konceptas, kuris buvo tiesioginė užuomina į naująją Supra)
(naujos kartos Toyota Supra prototipas)
Anksčiau buvo kalbama, jog naujoji „Supra“ bus komplektuojama su keturių cilindrų ir šešių cilindrų motorais, hibridine jėgaine, galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Vokietijos ir Japonijos kompanijos inžinieriai prie šio ambicingo projekto pradėjo darbuotis 2013 metais.
Abudu modeliai bus gaminami „Magna Steyr“ gamykloje Austrijoje.
Prekyba naujuoju modeliu turėtų prasidėti šių metų rudenį.