• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pagaliau išaušo ilgai laukta diena, kuomet „Toyota Supra“ vardas oficialiai sugrįš į automanų gyvenimus. Japoniškų automobilių gamintojas paskelbė, jog naujos kartos „Supra“ bus pristatyta Ženevos automobilių parodoje, kuri duris atvers kovo mėnesio pradžioje.
„Toyota“ naująjį modelį žada pristatyti kovo 6-ą dieną, 10:45 Lietuvos laiku. Tuomet Ženevos automobilių parodoje prasidės „Toyota“ spaudos konferencija, kurioje ir bus pademonstruota naujos kartos „Supra“ arba kaip pasakytų „Toyota“ atstovai – legenda.

Pagaliau išaušo ilgai laukta diena, kuomet „Toyota Supra“ vardas oficialiai sugrįš į automanų gyvenimus. Japoniškų automobilių gamintojas paskelbė, jog naujos kartos „Supra“ bus pristatyta Ženevos automobilių parodoje, kuri duris atvers kovo mėnesio pradžioje.
„Toyota“ naująjį modelį žada pristatyti kovo 6-ą dieną, 10:45 Lietuvos laiku. Tuomet Ženevos automobilių parodoje prasidės „Toyota“ spaudos konferencija, kurioje ir bus pademonstruota naujos kartos „Supra“ arba kaip pasakytų „Toyota“ atstovai – legenda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Iki šiol nėra žinoma ar ilgai laukta „Supra“ pamaina bus vadinama „Supra“ vardu, nes anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog klasikinės komponuotės kupė naudos ne „Toyota“, o „Gazoo Racing“ vardą, vien dėl to, jog japonai nori sportišką automobilį atskirti nuo kasdieniškų ir blankių „Toyota“ modelių.
„Toyota Supra“ pamaina buvo kuriama lygiagrečiai kartu su naujos kartos „BMW Z5“. Abudu modeliai naudos tą pačią platformą, tačiau turės visiškai skirtingus išpildymus, tiek eksterjere, tiek interjere. Be to, abudu automobiliai turės skirtingus pakabos komponentus ir skirtingas pakabos konfigūracijas.

REKLAMA

Toyota FT1


(Toyota FT-1 konceptas, kuris buvo tiesioginė užuomina į naująją Supra)

Toyota Supra prototipas


(naujos kartos Toyota Supra prototipas)
Anksčiau buvo kalbama, jog naujoji „Supra“ bus komplektuojama su keturių cilindrų ir šešių cilindrų motorais, hibridine jėgaine, galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Vokietijos ir Japonijos kompanijos inžinieriai prie šio ambicingo projekto pradėjo darbuotis 2013 metais.
Abudu modeliai bus gaminami „Magna Steyr“ gamykloje Austrijoje.
Prekyba naujuoju modeliu turėtų prasidėti šių metų rudenį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų