Rečiausias kompanijos modelis buvo pristatytas 1989 metais, lygiai po trijų metų, kai prekyboje pasirodė antroji Toyota Soarer modelio karta. Nors iš pirmo žvilgsnio automobilis priminė prabangų kupė, tačiau vieno mygtuko paspaudimu jis tapdavo kabrioletu. Iš tikrųjų, vargu ar Soarer Aero Cabin būtų galima pavadinti kabrioletu, nes jis neturėjo sulankstomo stogu, kuris pasislėpdavo bagažinėje.
Japonai nenorėdami sugadinti pakankamai tvirtos Soarer kupė struktūros, nusprendė sukurti kitokio tipo kabrioletą. Esant reikalui ir norui, automobilį vairuojantis žmogus galėtų pasimėgauti ne nuleistu stogu, o dviem langais, kurie atstoja paprastą stoglangį ir galinį langą.
Iš dalies jis primena kabrioletą, iš dalies „Targa“ tipo automobilius, tačiau analogų pasaulyje jis neturi. Nenuostabu, kad Toyota pagamino tik 500 šio modelio vienetų, kurie buvo siūlomi tik gimtojoje Japonijoje.
Automobilis nebuvo pigus, tačiau Toyota norėdama pateisinti aukštą modelio kainą, kabrioletą komplektuodavo tik su 230 arklio galių išvystančiu šešių cilindrų motoru, automatine pavarų dėže, odinėmis sėdynėmis, skaitmeniniu spidometru ir kitais privalumais.
Galerija :