AS „Toyota Baltic“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Raigo Kaseorg sakė: „Šiandien, liepos 1 d., Turkijoje vyko „Toyota Motor Manufacturing Turkey“ (TMMT) šventiška ceremonija, skirta paminėti 11-ąją „Corolla“ kartą bei automobilių gamybos pradžią „Sakarya“ gamykloje. Tai pirmas kartas, kuomet naujosios „Corolla“ gamyba pradedama už Japonijos ribų. Naująją „Corolla“ ketinama gaminti toje pat gamybos linijoje kaip ir „Verso“ ir eksportuoti į daugiau nei 50 valstybių“.
Sedano „Corolla“ ilgis dabar ‒ 4 620 mm, plotis – 1 775 mm, o aukštis – 1 465 mm. Šis modelis 8 cm ilgesnis, 1,5 cm platesnis ir 0,5 cm žemesnis už ankstesnės kartos automobilius.
Naujosios „Corolla“ ratų bazė nuo šiol yra 2 700 mm – lyginant su pirmosios kartos modeliu, ji yra 10 cm ilgesnė. Kadangi padidintas ir bendrasis automobilio ilgis bei minėta ratų bazė, naujojoje „Corolla“ galinių sėdynių keleiviams yra 9,2 cm daugiau vietos kojoms. Ši erdvė naujajame modelyje sudaro 706 mm ir yra didžiausia savo klasėje.
Pasikeitė ir „Corolla“ forma. Naujajam dizainui būdingos aiškios linijos ir harmoningos proporcijos, derinamos su ilgesniu atstumu tarp ašių ir mažesniu aukščiu, tad naujoji „Corolla“ atrodo itin elegantiškai ir šiuolaikiškai.
Priekinės šviesos susilieja su dieninėmis LED šviesomis, užtikrindamos geresnį matomumą. Pagerėjo ir automobilio aerodinaminės savybės, nes oro pasipriešinimas dabar yra 0,27 Cd, vietoje ankstesnio 0,29 Cd.
„Corolla“ salonas ištaigesnis, erdvesnis ir modernesnis nei anksčiau. Sėdynės patogesnės, galinių keleivių erdvė kojoms padidinta. Bagažinė taip pat didesnė nei ankstesniuose modeliuose. Naujoji „Corolla“ ‒ pirmasis „Toyota“ modelis, kuriame įrengta 6,1 colio naujausios kartos multimedijos sistema su jutikliniu ekranu „Toyota Touch 2“, prie kurios galima prijungti navigacinę sistemą.
Naujoji „Corolla“ yra erdvesnė ir patogesnė už ankstesnius modelius. Horizontalus prietaisų skydelis pabrėžia salono plotį. Bendrą vaizdą papildo sidabro spalvos detalės ir apvadai, prietaisų skydelį dalijantys į aiškias zonas. Melsvos spalvos salono apšvietimas dera prie panaudotų medžiagų ir suteikia prabangos.
„Corolla“ gaminama su trimis varikliais: 1,33 litro „Dual VVT-i“, 1,6 litro „Valvematic“ ir 1,4 litro „D-4D“ turbodyzeliniu varikliu. Visi varikliai yra su šešių greičių pavarų dėže.
1,6 litro modelis su „Valvematic“ benzininiu varikliu gaminamas su „Multidrive S“ automatine pavarų dėže, 1,4 litro „D-4D“ turbodyzelinis variklis su „MultiMode“ transmisija.
Naujoji „Corolla“ ne tik patogi ir ergonomiška – joje įrengta daug šiuolaikinės technologijos naujovių: „Bluetooth®“ laisvųjų rankų įranga, galinio vaizdo kamera, dviejų zonų automatinis oro kondicionierius ir išmanioji automobilio statymo sistema su priekiniais ir galiniais davikliais.
Naujajame „Corolla“ automobilyje, pradedant „Active“ komplektacija, montuojama multimedijos sistema su jutikliniu ekranu „Toyota Touch 2“, kuri yra ankstesnės kartos „Toyota Touch“ tęsinys.
Išmaniąją automobilio statymo sistemą SIPA (angl. „Simple Intelligent Park Assist“) galima įjungti paspaudus vieną mygtuką: automobilis priekiniame buferyje įtaisytais ultragarso davikliais nustato važiavimo kryptimi esančias laisvas pastatymo vietas. Tuomet sistema, pati pasukdama vairą, nukreipia automobilį į pastatymo vietą. Statydamas automobilį vairuotojas nieko neturi pats daryti, tik stebėti automobilio greitį.
Patogumo prideda ir išmanioji užvedimo sistema bei „Follow Me Home“ priekinių žibintų sistema, kuri užgesina priekinius žibintus praėjus 30 sekundžių po to, kai buvo užrakintos automobilio durelės.
„Naujasis „Corolla“ modelis, visų pirma, atspindi kokybę, patikimumą ir patvarumą, taip pat dizaino ir techninių sprendimų kokybę kiekvienoje patobulintoje detalėje“, – baigdamas pokalbį sakė R. Kaseorg.
Naujosios „Corolla” kainos prasideda 52 950 litų.
Naujosios kartos „Corolla“ pasirodys jau rugsėjo mėnesį.