Automobilių gamintojas neatskleidžia vandenilinio variklio prototipo techninių specifikacijų, tik nurodo, kad automobilio ilgis - 5100 mm, o plotis - 2050 mm. Taigi jis yra šiek tiek ilgesnis ir platesnis už „Toyota LMP1-H“ Le Mano prototipą, kuris yra 4 650 mm ilgio ir 1 900 mm pločio. Japonų gamintojas taip pat patvirtina, kad lenktyninio automobilio koncepciją varo vandenilinio variklio ir hibridinės sistemos mišinys, tačiau tai - praktiškai viskas, kas yra žinoma.
Vis dėlto žinoma, kad „Toyota“ su vandeniliniu automobiliu lenktyniaus 2026 m. 24 valandų Le Mano lenktynėse, po to, kai lenktynių organizatoriai - „Automobile Club de l'Ouest“ (ACO) - priėmė sprendimą varžybose leisti dalyvauti ir vandeniliu varomiems bolidams. Iki dešimtmečio pabaigos ACO prognozuoja, kad visi varžybose dalyvaujantys automobiliai bus varomi vandeniliu.
„Le Mano trasoje galime peržengti šiandien nubrėžtas ribas. Mano tikslas – pasiekti anglies dvideginio neutralumą nesumažinant lenktynių greičio ar azarto. Neinvestuočiau į šią technologiją, jei nemanyčiau, kad su ja galime laimėti. Vandenilis – tai ne tik nulinė tarša, bet ir išties jaudinanti technologija: ji užtikrina garsą, sukimo momentą ir dinamiką“, – per koncepcinio automobilio pristatymą sakė Akio Toyota.
„Toyota“ vandenilinį variklį turinčią „Corolla“ eksploatuoja „Super Taikyu“ serijoje nuo 2021 m.
Tuo tarpu „GR H2 Racing Concept“ buvo sukurtas atsižvelgiant į visaverčio Le Mano lenktyninio automobilio reikalavimus, bendradarbiaujant „Toyota“ tyrimų ir plėtros centrui Higashi Fuji mieste ir „Toyota Gazoo Racing Europe“ padalinio darbuotojams.
„Toyota Gazoo Racing Europe“ eksploatuoja dabartinius komandos lenktyninius automobilius.